loading
در حال بررسی درخواست شما
توانایی مبارزه در هر زمان
توانایی مبارزه در هر زمان

توانایی مبارزه در هر زمان

زننده هزارمین گل تاریخ مربی گری آرسن ونگر باور دارد آرسنال امسال از این لحظا پیشرفت خوبی کرده و توانایی جنگیدن در بازی را دارد .
الکس در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت :

" وقتی در خانه بلکبرن بازی می کردیم به یاد داشتیم فصل گذشته چه اتفاقی اینجا افتاد . وقتی به جاهایی مثل آن می رویم می دانیم بازی چگونه می خواهد پیش برود . می دانیم باید بجنگیم و کیفیت و بازی خوبی از خود نشان دهیم .
این را هم می دانستیم بولتون نیز استایل مشابهی با بلکبرن دارد . در خانه باید برای کیفیت ها و توانایی هایمان بازی کنیم . حرکت دادن توپ و پاس کاری و بعد از ان هیچ کسی نمی تواند کاری کند وقتی ما در بهترین فرم خود باشیم . این دلیلی است که همه خوشحال هستند .
وقتی در خانه بازی می کنید به اندازه بازی های خارج از خانه برای شما سخت نخواهد بود چرا که در آن جا می توانیم فضای بیشتری ایجاد کنیم در حالی که در بازی های خارج از خانه و در برابر تیم های که م یخواهند توپ را از دست ندهند باید بجنگیم .
فکر میکنم دو هفته گذشته برابر بلکبرن به خوبی عمل کردیم و خیلی خیلی برابر بولتون خوب بودیم و حالا درس های خوبی از این دو بازی برای آینده گرفته ایم .
می توانیم وقتی می خواهیم و نیاز داریم بجنگیم و وقتی باید بازی زیبایی نمایش دهیم هم توانایی ای کار را داریم . "

همچنین الکس سانگ درباره بازیمنانی که روی نیمکت آرسنال حضور داشتند و همچنین کیفیت های آن ها گفت :
" بله این بسیار برای ما خوب است . وقتی به بازیکنانی که بر روی نیمکت نشسته اند نگاه می کنید میبینید این برایمان بسیار خوب است . این نشان دهنده کیفیت تیم است . حتی اگر به دلیل مصدومیت بازیکنانی را از دست داده باشیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰