loading
در حال بررسی درخواست شما
فقط یک اتفاق بود!
فقط یک اتفاق بود!

فقط یک اتفاق بود!

در حالی که سال پیش یکی از اتفاقات نادر فوتبال رخ داد و باشگاه های لیگ برتری نماینده ای در بین 4 تیم برتر اروپا نداشتند ، آرسن ونگر معتقد است این فقط یک اتفاق بوده و دیگر اینگونه نخواهد بود.

"همچنان فکر می کنم که لیگ برتر بهترین لیگ در اروپاست. باید ثابت کنیم که سال گذشته فقط یک اتفاق بوده است.


متاسفانه ما سال گذشته به وسیله ی بارسا حذف شدیم زیرا آنها در مجموع دو بازی رفت و برگشت بهتر از ما بودند. باید نشان دهیم که توان رقابت با آنها را داریم. در مجموع فکر می کنم فقط یک حادثه بود ولی باید بیینیم اینگونه بوده یا خیر."


مربی فرانسوی توپچی ها در جواب اینکه کدامیک از 4 نماینده ی لیگ برتر ، مدعی قهرمانی در اروپا هستند با خنده گفت: " هر چهار تیم.


مدعی اصلی را نمی دانم. بیشترین شانس را تیم هایی دارند که همواره در این رقابت حضور دارند و این یعنی سه تیمی که بیشترین تجربه را دارند. تاتنهام می تواند شگفتی ساز شود ولی مدعی های اصلی ، منچستر ، چلسی و آرسنال هستند زیرا ما 10 سال متوالی در این رقابت ها بوده ایم.


ما تا ومبلی فقط 6 مایل فاصله داریم ، ولی متاسفانه راه درازی در پیش است!!

جنبه ی ذهنی برای همه ی تیم ها مشکل است. همچنین سطح رقابت بسیار بالاست و در دور دوم ، بازی ها واقعا حساس می شود. وقتی بازی ها حذفی می شوند ، رقابت به کلی عوض می شود و شما باید بهترین بازیکنانتان را در اختیار داشته باشید.

"ما همیشه در آنجا حضور داریم و تا ومبلی فاصله ی زیادی نداریم. یک چهار ، نیمه نهایی ، ما این ها را تجربه کرده ایم.


جنبه ی روانی کار ، فقط به باور داشتن است و ما می توانیم اینکار را بکنیم. ولی هنوز زود است که در مورد قهرمانی صحبت کنیم. بیایید اول از هرچیز از گروه صعود کنیم!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۳
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰