loading
در حال بررسی درخواست شما
تا به حال مدافعی مانند ورمالن نداشته ایم!
تا به حال مدافعی مانند ورمالن نداشته ایم!

تا به حال مدافعی مانند ورمالن نداشته ایم!

در مورد توماس ورمالن
می توانید قدش را زیر سوال ببرید، ولی پرشش را نه! این قد کوتاهش را جبران می کند.ولی از چیزی که شما فکر می کنید بلند قد تر است.او کوچک نیست.او بالا تنه ی بسیار بسیار قوی و همچنین پرش های بسیار بسیار خوبی دارد. پرش هایش بسیار سریع است و این چیزی است که روی هد زدن اهمیت دارد.به این خاطر که اگر 2بازیکن همزمان قصد سر زدن داشته باشند،کسی که سریعتر می پرد می تواند ضربه را بزند.
اولین بار وقتی که در مقابل آنها (آژاکس) بازی کردیم متوجه او شدم. زیرا او مقابل هانری و رابین بازی کرد و اجازه ی کار به آنها نداد.
او ساکت است و همیشه می خواهد که خوب عمل کند.سخت کار می کند و از لحاظ روحی قوی است. تا به جال این مدل دفاع مرکزی در تیم نداشتیم. او چپ پا هم هست.این برای ما 2نکته ی مثبت دارد. یک اینکه به ما اجازه می دهد تا گالاس در سمت راست بازی کند،جایی که خودش دوست دارد و دو اینکه وقتی یک بازیکن چپ پا و یک بازیکن راست پا از دفاع پاس می دهند، به ما نوعی توازن طبیعی می دهد.

در مورد درگیری دو سال پیش رابین و ورمالن در آمستردام
از آن ماجرا خوشم آمد. زیرا اگر شما دفاع مرکزی باشید، لازم است تا به تیمتان متعهد باشید. در آن زمان توماس 22 سال داشت و شاید می خواست نشان دهد که می تواند رقابت کند.
فکر می کنم چیزی که از آن لحظه به بعد به ما این فرصت را داد، این بود که او فصل پیش بازی های زیادی را به عنوان دفاع چپ بازی کرد.بنابراین مردم او را زیاد می دیدند.مردم بیشتر از اینکه او را در مرکز دفاع ببینند، در دفاع چپ دیده بودند.

در مورد گل دوم
از گل دوم خوشم آمد، زیرا اینگونه نیست که شما چشمتان را ببندید و با تمام قدرت توپ را شوت کنید و خودش به گوشه ی دروازه برود! شما قبل از اینکه کاری بکنید آن را تصمیم می گیرید. خیلی خوب زده شد!

در مورد استفاده از موقعیت ها
معتقدم که در بازی ما من سیتی می خواستیم که با عجله بازی کنیم.وقتی که بازی 1-1 شد،ما در اوج خود بودیم و می خواستیم تا به سرعت این برتری خود را به گل تبدیل کنیم. فکر می کنم از آنجا بود که یاد گرفتیم که باید بگوییم " بسیار خوب،اکنون بیاید تا بازی را ببریم"
ما خودمان را در مقابل ضد حمله ها آسیب پذیر کردیم و این مسلما، نابود کننده است.

در مورد آمار گلزنی ورمالن
شگفت زده شده ام، ولی شاید به این خاطر است که ما بیشتر از آژاکس بر بازی تسلط داریم و یا شاید هم دوره ای باشد. او امسال 25گل نخواهد زد ولی هم اکنون از آن چیزی که از او انتظار داشتم بیشتر گل زده است.
نمی دانم!معتقدم که او اول از همه یک مدافع است و اگر بتواند باعث این شود که در بازی ها گل نخوریم، خیلی از گل زدن بهتر است. در ضربه های ایستگاهی،به نظر قوی میاید چون او هم زمانبندی درستی دارد و هم از پرش های خوبی بهره مند است. به همین خاطر فکر می کردم که او 6 یا 7 گل خواهد زد.

در مورد بازیکنانی که داور با آنها رفتار ویژه ای داشت
نمی دانم چه کسی را می گویید. باید نگاهی به کتاب فوتبال بیاندازم. هیچکس را مستثنی نمی کنم. حتما نباید برای بازیکن خاصی باشد. به نظر من بعضی از بازکنان پشت سر هم خطا می کنند و جریمه هم نمی شوند و کارت زرد هم به هیچ وجه به تعداد خطاهایی که بازیکن می کند مربوط نیست به جز برای خطاهای غیر عادی. پس اگر بازیکنی در بازی ها فقط خطاهای کوچکی می کند،من می توانم در 4بازی قبلی که کردیم،به شما نشان دهم که در هر تیم، یک بازیکن وجود دارد که اینکار را می کند.
نمی خواهم اعتراض کنم، فقط می خواهم داور را از این کار آگاه کنم.
هیچ بازیکن خاصی نیست،این به صورت کلی است.احساس می کنم که خطاهای کوچک، تکرار می شوند.این روزها برای اینکه با بازی کردن از خطوط دفاعی، بخواهید تفاوتی ایجاد کنید،خیلی سخت شده است!(به خاطر همین خطاهای ریز)
وقتی که بتوانید این تفاوت را ایجاد و در هر نیمه ی زمین، 4 به 4 و 3 به 3 بازی کنید،این چیزی است که مردم از دیدن آن لذت می برند. وقتی که خطا می شود، این یعنی یک ثانیه تاخیر. شما در نیمه ی زمین 10 به 10 بازی می کنید و تمام کارهایی که کرده اید هیچ فایده ای ندارد و مجبورید دوباره از اول شروع کنید. این مدل کارها(خطاهای ریز) به اندازه ی کافی جریمه نمی شوند.
ما به این خطاها می گوییم خطای حرفه ای. شما یک خطای کوچک می کنید، از اول شروع می کنید و وقت دارید تا تمام بازیکنان را به دفاع برگردانید و در مقابل توپ نیز بازیکن قرار دارد! ویگان بیشتر از بقیه ی تیم ها اینکار را نکرد.ولی به طور کلی در فوتبال، خیلی از بازیکن ها با 5 یا 6 خطا در هر نیمه، از دست داور در می روند.سعی می کنم تا در این زمینه با کمیته ی انظباطی صحبت کنم. پیش از این نیز در مورد این با هم صحبت کرده ایم.در فوتبال مدرن، شما همیشه در مقابل 10 مدافع بازی می کنید!

در مورد بسته نگه داشتن دروازه
اینکه امروز گلی دریافت نکردیم برای اعتماد به نفس تیم خوب است.شاید امروز 10 موقعیت گل داشتیم و 2 موقعیت هم به حریف دادیم.اما فکر می کنم زمانی که به سبکی که می خواهیم بازی کنیم، بیشتر عادت کنیم، مستحکم تر خواهیم شد.

در مورد اینکه گل سوم به نام چه کسی ثبت شود
شما چه کسی را می خواهید؟ از لحاظ روحیه ای، من گل را به ادواردو می دهم!شوت در چهارچوب بود.اگر توپ به یکی از بازیکنان ویگان می خورد، گل را به ادواردو می دادید.ما در اینباره با یوفا صحبت کرده ایم.اگر شوت در چهارچوب باشد،ولی به مدافعی برخورد کند،گل را به اسم مهاجم ثبت می کنید و اگر توپ درون چهارچوب نباشد،گل به خودی اعلام می کنید

در مورد پیشرفت ابوئه نسبت به بازی فصل گذشته مقابل ویگان
کاری را کرد که مجبورید بکنید.ساکت شوید، بازی کنید و خوب عمل کنید.بگزار مردم حرف بزنند، ولی خودت ساکت باش! این شغلی است که شما باید از لحاظ روحی عکس العمل نشان دهید. هواداران از او حمایت می کنند،زیرا او خوب بازی می کند و روحیه ی خوبی دارد.

در مورد جا افتادگی او به عنوان بازیکن
او پسری حساس و برونگراست.او به عنوان مدافع بازی می کند ولی به نظر من او روحیه ی خلاق بودن را نیز دارد.به همین خاطر او را در خط هافبک بازی دادم.او شتاب و قدرت دریبل زنی خوبی دارد!معتقدم که او در شورع کمی استرس داشت، ولی زیاد شدن سن کمک می کند. او کم تر هیجان زده می شود و دیدش در یک سوم حریف بازتر خواهد شد.او هم اکنون نیز این را نشان می دهد

در مورد توماس روسیچکی
بسیار مثبت هستم.مشکلات او برطرف شده است.او 18 ماه بازی نکرده بود ولی الان با جمهوری چک و ما بازی کرده است.امروز او را از اول بازی ندادم، زیرا محتاط بودم.او برای بازی آماده بود.از نظر من، مصدومیت او کاملا برطرف شده است


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰