loading
در حال بررسی درخواست شما
شاماک بازی فیزیکی را دوست دارد!
شاماک بازی فیزیکی را دوست دارد!

شاماک بازی فیزیکی را دوست دارد!


خرید تابستانی آرسنال تا به اینجا امتحان خود را به خوبی پس داده و علاوه بر گلزنی ، در کارهای دفاعی نیز نقش به سزایی داشته است.

با توجه به مصدومیت رابین ونپرسی و نیکلاس بنتنر ، انتظار می رود که امشب نیز در نوک پیکان حمله ی تیم ، باز هم شاماک را مشاهده کنیم. ولی با توجه به عملکرد بسیار خوب او ، کمتر کسی از این بابت نگران است.


آرسن ونگر ، سرمربی توپچی ها که به مهاجم تازه واردش بسیار ایمان دارد ، در مورد حضور کوتاه او در لیگ برتر انگلستان می گوید:


" او بسیار خوب کار کرده است.


معتقدم او به بازی فیزیکی و رقابت است علاقه دارد. او عاشق درگیری است . او در هوا مسلط است و وقتی که به هوا می پرید ، چه درانگلیس باشید چه در ژاپن ، تا زمانی که بالاتر از رقیبتان بپرید ، می توانید توپ را بزنید.


او بازیکن باهوشی است و به سرعت با تیم هماهنگ شده زیرا واقعا یک بازیکن تیمی است. او دوست دارد برای تیم کار کند به همین خاطر اگر گاهی اوقات یک یا دو موقعیت را خراب می کند ، در طول بازی به قدری در خدمت تیم است که ضرر وارده را به خوبی جبران می کند.


در خارج از زمین نیز به خوبی به انگلستان عادت کرده است. او دوست دارد تا با تیم و هم تیمی هایش باشد. او می تواند در هرجایی خوشحال باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۳
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰