loading
در حال بررسی درخواست شما
من ديوانه نيستم!
من ديوانه نيستم!

من ديوانه نيستم!

شايد شما هم مثل بقيه هواداران آرسنال حالت هاي مختلفي از ابوئه را در زمين ديده ايد از شادي هاي عجيب و غريبش پس از گلزني هم تيمي هايش از اشك هايي كه در بازي با ويگان از چشم هاش خارج ميشد از استارت هاي انفجاريش تا امتناع از زدن يك بقل پاي ساده در محوطه جريمه !

ابوئه به راستي بازيكن عجيبي است در اين روز ها كه فوتبال رو به خشونت گرفته است و بازيكنان هم نگران دلارهايشان هستند و هم نگران اين هستند كه با نيمكت نشنيشان از چشم ها مي افتند ابوئه با فروتني منحصر به فرد تنها خود را يكي از 18 بازيكن آرسنال ميداند.

او از بودن در آرسنال خوشحال است و درمورد خوشحالي هايش نيز حرف هاي جالبي زده.بد نيست قسمتي از مصاحبه جالب ابوئه را با هم بخوانيم.

من همچنان از بودن در آرسنال بسيار خوشحال هستم!بازي براي چنين مربي و چين اشخاصي ! اين آروزي من بوده است از مدت ها پيش و حالا هفت سال است كه كه اين آرزو به حقيقت پيوسته و اين باور نكردنيست!

حالا من يكي بازيكنان بزرگسال تيم هستم من در تركيب تيم احساس راحتي ميكنم و هميشه دوست دارم به بازيكنان جوان تيم كمك كنم.
من هيچگاه به خودم فكر نكرده ام براي من تنها تيم مهم است. ومن فقط يكي از 18 بازيكن ويژه تيم هستم.

وقتي من براي تيم بازي ميكنم تمام سعيم را ميكنم تا بهترين ها را به نمايش بگذارم همچنيم من عاشق گل زدن هم تيمي هايم نيز هستم! من از اينكه ميبينم آنها خوب بازي ميكنن و گل ميزنند خوشحال و مفتخر مي شوم! من نيز در اين موقعيت در تركيب تيم مسئوليت هايي دارم.. وقتي تئو هتريك كرد من به سمت او دويدم و او را بلند كردم! من قلب پاكي دارم به افكار منفي
مردم فكر نمي كنم!

مردم مي گويند من ديوانه هستم! چرا كه هميشه مي خندم و هميشه سعي مي كنم ديگران را بخندانم! اما من تنها در آرسنال اينگونه نيستم در كشورم ساحل عاج در خانه با همسرم من رفتار خيلي كودكانه اي دارم!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۴
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal Mania
بازدید: ۹۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰