loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس به ابعاد جدیدی دست یافته!
فابرگاس به ابعاد جدیدی دست یافته!

فابرگاس به ابعاد جدیدی دست یافته!


در مورد پیروزی 0-6


بازی را بردیم ولی در عین حال همانگونه بازی کردیم که می خواهیم ، در سرعت بالا و توانایی های تکنیکی برتر ، همراه با دیدی خلاقانه. هچنین تمرکز خوب و روحیه و همبستگی بالا. بازی ما بر این اساس نهاده شده است.این فلسفه ی ماست و برای مدت زیادی از بازی ، توانستیم اینکار را بکنیم.


در مورد عملکرد تیمش


معتقدم که در زمین بازیکنان زیادی بودند که خوب بازی کردند. همه خوب بودند. در دفاع مستحکم بودیم. ویلشر هم بازی خوبی را تجربه کرد. همه ی بازیکنان خوب بودند.


در مورد عملکرد سسک فابرگاس


او به ابعاد جدیدی از بازی دست یافته است. مردم فراموش می کنند که او تنها 23 سال سن دارد. سنی که دیگر بازیکنان تازه شروع می کنند. او تاثیر فوق العاده ای بر تیم دارد و بسیار مهم است که او تیم را به سمت پیروی رهبری می کند. معتقدم برای بازیکنای جوان تیم ، فرصت فوق العاده ای است که در کنار او بازی کنند و پیشرفت داشته باشند. اگر مانند ویلشر 18 ساله باشید و بازیکنی مثل فابرگاس را ببینید که 23 سال دارد ، موقعیت مناسبی است که چیز های زیادی از او یاد بگیرید.


در مورد بدشانسی کاپیتان برای هتریک نکردن


از اینکار او که به جای ضربه زدن به ولا پاس داد استقبال می کنم زیرا اینکار نشانگر سبک بازی ماست و شخصیت و نگرش یک رهبر را نشان می دهد. او خود خواه نیست و کاری را انجام می دهد که بازی می طلبد.


در مورد علاقه ی فابرگاس برای قهرمانی


او عاشق این باشگاه است. مردم به این قضیه شک داشتند ولی من هیچگاه در آن شک نکردم. او در 16 سالگی به اینجا آمد و از سبک بازی کردن ما لذت می برد . آیا شما چیزی بیشتر از خوشحال و راضی بودن می خواهید؟


در مورد اینکه تیمیش توانایی های خود را ثابت می کند


ما پتانسیل زیادی داریم ولی نکته ای که فراموش می کنید این است که من همیشه به این تیم و کارهایی که در سن 20 ، 21 سالگی کرده اند ایمان داشته ام. هم اکنون آنها 22 ، 23 ساله هستند و به پیشرفت خود ادامه می دهند. گاهی اوقات قبول کردن این نکته سخت است ولی کاری که آنها در 20 سالگی انجام دادند ، برای من استثنایی بود.


در مورد اینکه آیا این بازی می تواند سکوی پرشی برای کارلوس ولا باشد


او تمام کننده ی خارق العاده ای است. او این تابستان به سختی کار کرده و همچنان پیشرفت می کند. او 21 ساله است و توانایی های شگفت انگیزی دارد.


در مورد حضور قرضی جک ویلشر در بولتون


اهمیت زیادی داشت زیرا روبرو شدن با رقبای لیگ برتر و و بازی های سخت به پیشرفت او شتاب بخشید. ولی جک در اینجا تعلیم دیده است و پیش از اینکه به بولتون برود نیز بازیکن فوق العاده ای بود. ولی این - وارد شدن به ترکیب اصلی و بازی کردن تحت فشار - آخرین قسمت از پرورش یک بازیکن است. اینکار برای او بسیار مهم بود.


در مورد اینکه آیا انتظار داشته که جک به این زودی بتواند در نقش مرکزی بازی کند


راستش را بخواهید ، خیر. ولی فوتبال به شما یک چیز یاد می دهد - روشنفکر باشید و هیچگاه نظر قطعی ندهید. گاهی اوقات لازم است که نظر بدهید ولی همواره باید در مورد بازیکنان روشنفکر باشید زیرا هیچگاه نمی توانید پیش بینی کنید که چقدر سریع پیشرفت می کنند.


در مورد امتحان سخت پیش رو


می دانم که شما صبر ندارید ولی بیایید از پیروزی امشب لذت ببریم. اگر در مورد امتحان حرف می زنید ، ما شنبه یک امتحان بزرگ داریم. به خانه ی ساندرلند می رویم که می تواند محک خوبی باشد. در اروپا ، بیایید اول از هرچیز صعودمان را قطعی کنیم و بعد از آن خواهیم دید که چه می شود. ولی شاختار دونتسک مسلما برای ما آزمون بزرگی خواهد بود.


در مورد اینکه آیا قانع شده که تیمش توانایی قهرمانی در جام های بزرگ را دارد


بله ، قانع شده ام. ولی در قانع کردن شما مشکل دارم که این کاملا طبیعی است.هنوز اول فصل است و فکر می کنم مهم است که از کاری که هم اکنون می کنیم انگیزه بگیریم . مغرور نشویم و خوب تمرکز کنیم.


در مورد اینکه چه چیزی به او اینچنین اعتقادی می بخشد


شما امشب بازی را دیدید. برای دیدن اینکه ما می توانیم بسیار خلاق ، خطرناک و گلزن باشیم ، نیاز به دیدن صحنه ی آهسته نیست! دیدید که ما می توانیم در چه سرعتی بازی کنیم و می توانیم چه تعداد خطر ایجاد کنیم. این تیم ، سویا را حذف کرده است! براگا تیم خوبی است.


در مورد مروان شماک


او هم هافبک است و هم مهاجم. او پاس می دهد ، دوندگی دارد ، در کارهای دفاعی شرکت می کند ، در محوطه ی جریمه مهاجم است و در هوا قوی است. او برای تیم بسیار زحمت می کشد به همین خاطر بازی کردن با او ، برای هافبک ها لذت بخش است.


در مورد مصدومیت آبو دیابی


باید صبر کنیم و ببینیم که چگونه به ضربه واکنش نشان می دهد. هم استخوان کوفته شده و هم به لیگامنت ها آسیب وارد شده. در حال حاضر نمی دانیم که او چه زمانی می تواند دوباره بازی کند.


در مورد عملکرد تاحسین برانگیز با وجود تعداد زیاد مصدومین


فوق العاده است زیرا نشان می دهد که ما در باشگاه سبکی داریم که همه با آن آشنا هستند . مهم نیست که چه کسی وارد شود ، فوتبال همانگونه بازی می شود. همیشه گفته ام که ما ترکیب بزرگی در اختیار داریم که هرکسی می تواند نقش خود را ایفا کند و زمانی که به بازیکنان مصدوم امشب نگاه کنید ، کاملا مشخص می شود. تعدادی بازیکن باکیفیت پشت سر من نشسته بودند.


آیا نبردن لیگ قهرمانان تا کنون ، به شما انگیزه ی مضاعفی می دهد؟


البته. باید فکر کنید که ما در اروپا به خاطر عملکردمان در سال های متمادی بین 8 تیم برتر هستیم ولی تا به حال نتوانسته ایم قهرمان شویم و تا زمانی که اینکار را نکنیم ، مردم سبک بازی ما را زیر سوال می برند. شما با کیفیت قهرمان می شوید ، به همین سادگی.


در مورد اینکه آیا در مورد انگیزه ی برگزار شدن فینال در ومبلی با بازیکنانش صحبت کرده است؟


با بازیکنانم فقط در مورد بازی شنبه با ساندرلند صحبت کرده ام.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۵
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰