loading
در حال بررسی درخواست شما
نمایش درخشانی بود!
نمایش درخشانی بود!

نمایش درخشانی بود!

در مورد عملکرد تیم

نمایش درخشانی بود زیرا کاملا به اهداف خود رسیدیم. چه از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی و همچنین در مجموع هیچوقت تهدید نشدیم . با اعتماد به نفس لازم بازی کردیم، از لحاظ تکنیکی هوشیار بودیم و بسیار خوشحالیم

در مورد کیفیت تیمش

ثبات داریم و این فصل اینگونه به نظر می رسد که ما هر بازی قوی و قوی تر می شویم. مهم است که روحیه ی پیشروی ، پیشرفت و بازی برای یکدیگر را حفظ کنیم. پس از آن می توانیم به آینده مان ایمان بیاوریم.

در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان

هرچه که به مراحل بالاتر پیش می روید، رقابت سخت تر می شود. معتقدم که کیفیتش را داریم و قبل از شروع فصل نیز گفتم که من به این تیم ایمان دارم ولی همه چیز به خودمان بستگی دارد که همینطور پیشرفت کنیم و ثبات داشته باشیم. سپس خواهیم دید که تا چه مراحلی می توانیم پیش برویم.

در مورد آندری آرشاوین

آرشاوین امروز فوق العاده بود زیرا به محض اینکه از او می خواستید به شما توپ دهد، در کسری از ثانیه این کار را می کرد و این توانایی بالایی است.

در مورد اینکه آرشاوین و ورمالن عناصر گم شده ی تیم بودند

بله. سیاست ما بر این مبناست که بازیکنان خودمان را پرورش دهیم و فقط بازیکنان با توانایی های خاص را جذب کنیم. ورمالن و آرشاوین دو نمونه ی خوب هستند. بر عکس چیزی که مردم می گویند، من از پول خرج کردن نمی ترسم ولی چیزی که ما می خواهیم این است که بازیکنانی را بخریم که کیفیت لازم برای تقویت تیم را داشته باشند. بازیکانی به اینجا می آیند که بتوانند بازی کنند، پاس دهند و گل بزنند. آرشاوین یک پاسور قاطع است.

در مورد رقابت های پیش رو در اروپا

بیایید روی خودمان تمرکز کنیم و تا جایی که می توانیم خوب باشیم. اگر به تیمی خوردیم که از ما بهتر بود ، خواهیم دید. در حال حاضر چیزی که برای ما مهم است این است که بر روی نحوه ی فوتبال بازی کردن خود تمرکز کنیم. امشب فوتبالی را به نمایش گذاشتیم که دوستش داریم.

در مورد انتخاب هایی که در خط حلمه دارد

امروز ما هنوز بنتنر و والکات را در اختیار نداشتیم. همچنین دنلیسون را!! در حالی که ادواردو ، روسیچکی و ولا نیز بازی را از ابتدا شروع نکردند. به همین دلیل وقتی که مردم می گفتند " بخر، بخر، بخر " تعجب می کردم!!!

در مورد سرگرم کردن مردم

همیشه سعی می کنیم تا همینگونه بازی کنیم. در هلند، آنها منظم بودند و سعی کردند که گلی دریافت نکنند.قیمتی که ما برای سبک بازیمان می پردازیم این است که هرجا می رویم، تیم ها طوری نظم می گیرند که گلی دریافت نکنند. وقتی که شما خارج از خانه بازی می کنید، درگیری و فشار های کوچک کمی بیشتر است و داور می تواند بیشتر مدارا کند.

در مورد بازگشت سمیر نصری با گلزنی

تقریبا به مرز آمادگی رسیده است و امروز آن را نشان داد، مخصوصا در نیمه ی اول. در نیمه ی دوم احساس می کنم که او کمی عقب تر بازی کرد. برای کسی که مدت زیادی بازی نکرده، بسیار در وضعیت مناسبی قرار دارد.

در مورد عملکرد بسیار خوب در خط حمله پس از جدایی هانری

بله! تیری بازیکنی استثنایی بود و وقتی بازیکنی با این توانایی را از دست می دهید، مردم سوال می کنند! ولی از آن زمان ما بازیکنان دیگری را کشف کرده ایم.

در مورد همکاری ادواردو

ادواردو بازیکن فوق العاده ای است. امشب او را از ابتدا بازی ندادم زیرا دو بازی مقابل لیورپول و تاتنهام بازی کرده بود و می خواستم به او استراحت دهم. ولی ادواردو بازیکن خارق العاده ای است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۱۴
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰