loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس به بهترین شرایطش بازگشته!
فابرگاس به بهترین شرایطش بازگشته!

فابرگاس به بهترین شرایطش بازگشته!


فابرگاس عملکرد خود در بازی با بلکبرن را بد توصیف کرد ولی در بازی برابر بولتون و براگا ، همه کاره ی تیم بود و باز هم ارزش های خود را نشان داد.

آرسن ونگر پس از بازی با براگا ، عملکرد کل تیم را تحسین کرد ولی اذعان کرد که فابرگاس به بُعد جدیدی از فوتبال رسیده است! باکاری سانیا نیز با مربی خود هم عقیده است! او در مورد عملکرد سسک می گوید:


"سسک بازیکن فوق العاده ای است و همه این را می دانند.


او امشب نیز پاس های خوبی داد و دو گل نیز به ثمر رساند. خیلی خوب است که دوباره به شرایط خوبش باز گشته. او کمی در آمادگی بدنی اش مشکل داشت زیرا در فینال جام جهانی بازی کرده بود ، که این مشکل طبیعی است. ولی هم اکنون همه می بینند که او آماده است و با تمام وجودش برای تیم کار می کند.


خوشحالم که او ماند. اینجا همه از بازی کردن برای آرسنال خوشحالند و ما می کنیم این مسئله را در زمین نشان دهیم. ما تمام تلاشمان را می کنیم و این تلاش ، امشب نتیجه داد.


شروع خوبی داشتیم بازی امشب ما ، یکی از بهترین بازی هایمان در لیگ قهرمانان بود. اگر به نتایج نگاه کنید می بینید که ما از اول تا آخر ، بازی را کنترل کردیم و گل های خوبی هم زدیم. ولی باید به اینکارمان ادامه دهیم.


ما با هر پیروزی ، اعتماد به نفسمان بیشتر می شود . در حال حاضر باید بازی به بازی تمرکز خود را حفظ کنیم. اگر به تلاش سخت خود ادامه دهیم، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۵
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰