loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس بهترین الگو برای من است.
فابرگاس بهترین الگو برای من است.

فابرگاس بهترین الگو برای من است.



ویلشر 18 ساله ، تا به اینجای فصل 4 بازی را از ابتدا در ترکیب بوده و نمایش بسیار خوبی از خوب نشان داده است. او عقیده دارد برای پیشرفت ، الگوی بسیار مناسبی در اختیار دارد و آن شخص کسی نیست جز فابرگاس.

"نگاه کردن سسک زمانی که جوانتر بود و اینکه چگونه وارد در ترکیب اصلی برای خود جا باز کرد ، این بهترین فرصتی است که می تواند از او درس گرفت.


او در تمرین به من نکاتی را گوشزد می کند و در زمین بازی نیز می گوید که چه کاری بکنم. او به من می گوید که قرار نیست من هر هفته بازی کنم. باید همانطور که او اینکار را کرد ، به آرامی وارد تیم شوم و سپس جایگاه خود را حفظ کنم.


از نظر من ، او در پستی که بازی می کند ، بهترین بازیکن دنیاست. مردم در مورد سسک حرف می زنند و من هم می خواهم به اینجا برسم. او بهترین بازیکنی است که می توان از او درس گرفت زیرا به خوبی وارد فضاهای خالی می شود ، پیدا کردن او در زمین ساده است و در تمام بازی طول بازی با شما حرف می زند و کمکتان می کند. او به همان اندازه ی که بازیکن خوبی ، رهبر خوبی هم هست.


فکر می کنم که او به وضعیت من نگاه می کند و با خود می گوید که او هم مانند من بود. امیدوارم که بتوانم مسیری که او در پیش گرفت را طی کنم. خیلی عالی است اگر به خوبی او بشوم.


از من انتظاراتی وجود دارد ولی فکر می کنم مهم این است که فقط بازی خودت را بکنی و اگر هم مردم در مورد تو حرف می زنند ، بزنند!


در حال حاضر فقط بر روی آرسنال تمرکز کرده ام ، می خواهم هر هفته بازی کنم. پدر و مادرم به ورزشگاه می آیند و بازی من را تماشا می کنند و فکر می کنند که من بازیکن خوبی هستم ولی به من می گویند که واقع بین باشم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۷
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰