loading
در حال بررسی درخواست شما
ساندرلند 1-1 آرسنال
ساندرلند 1-1 آرسنال

ساندرلند ۱-۱ آرسنال

دو تیم ساندرلند و آرسنال در هفته ی پنجم از لیگ برتر در ورزشگاه استادیم آو لایت ( Stadium of light) به مصاف یکدیگر رفتند.

آرسن ونگر برای این دیدار تیمش را بدون تغییر نسبت به بازی قبل به زمین فرستاد. 11 نفر آرسنال را Almunia; Sagna, Koscielny, Squillaci, Clichy; Song, Fabregas, Wilshere; Nasri, Chamakh, Arshavin تشکیل می دادند و بر روی نیمکت نیز Fabianski, Rosicky, Vela, Denilson, Djourou, Eboue, Gibbs حضور داشتند.


استیو بروس نیز برای این بازی از Richardson , Malbranque,Henderson,Bent,Onuoh , Onuoha ,Riveros, Welbeck, Bramble , Mignolet, Mignolet , Ferdinand استفاده کرده بود و بازیکنان ذخیره ی او نیز Bardsley , Zenden , Da Silva , Reid , Carson , Colback , Gyan


بازی با حملات ساندرلند آغاز شد و اکثر مواقع توپ روی دروازه ی آنها بود که با دفاع خوب تیم ، به خصوص کوشلنی ، حملات ساندرلند به جایی نرسید. تک گل آرسنال در این بازی به طرز عجیبی به ثمر رسید! شوت فردیناند به پای فابرگاس برخورد کرد و از فاصله ی حدود 30 متری ، وارد دروازه ی ساندرلند شد تا توپچی ها در دقیقه ی 13 از حریف خود پیش بیوفتند. آرسنال در این نیمه بیشتر دفاع کرد. نکته ی مهم در نیمه ی اول ، مصدومیت فابرگاس روی صحنه ی گل بود. او در دقیقه ی 29 جای خود را به روسیچکی داد. البته به نظر نمی رسد مصدومیت او جدی باشد.


دو تیم نیمه ی دوم را با همان ترکیب اولیه شروع کردند. آرسنال این نیمه را بهتر شروع کرد ولی در دقیقه ی 55 با دو کارته شدن الکس سانگ و اخراجش از بازی ، کار برای توپچی ها سخت تر شد. البته می توان گفت اخراج سانگ به نوعی آرسنال با خودش آورد و شاگردان آرسن ونگر ادامه ی بازی را به خوبی کنترل کردند و موقعیت های خوبی هم روی دروازه ی ساندرلند به وجود آوردند.

در دقیقه ی 74 روی حرکت نصری در محوطه ی جریمه ، بر روی او خطا شد و داور نقطه ی پنالتی را نشان داد. توماس روسیچکی که بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو داشت پشت توپ ایستاد و ضربه ی خود را با قدرت تمام به بالای دروازه کوبید!!!!


دفاع توپچی ها در این بازی عملکرد خوبی داشت و در پشت سر آنها نیز مانوئل آلمونیا به خوبی ایفای نقش کرد ولی در دقیقه 94 ، روی توپی که پشت سر مدافعین فرستاده شد ، در شلوغی بازیکنان توپ به درن بنت رسید و او برای دومین سال پیاپی به آرسنال گل بزند!! نکته ی بحث بر انگیز بازی ، احتساب 4 دقیقه وقت اضافی توسط داور بود!! و عجیب تر از آن ، به ثمر رسیدن گل ساندرلند در دقیقه ی 95 بود!!!!!!

داور بازی بلافاصله پس از گل ساندرلند ، سوت پایان بازی را زد تا توپچی ها در آخرین ثانیه ها برد را با تساوی عوض کرده باشند.

آمار بازی:


درصد مالکیت : آرسنال 52 - 48 ساندرلند

شوت در چهارچوب : 7 - 5
شوت خرج از چهارچوب : 9 - 11
واکنش دروازه بان ها : 8 - 5
آفساید : 0 - 2
کارت زرد : 2 (ویلشر و سانگ) - 3 (ولبک ، ریورس و مالبرانک)
کارت قرمز: 1 - 0


گل ها : فابرگاس (13 ) برای آرسنال و درن بنت ( 95) برای ساندرلند.

تعویض ها : آرسنال :روسیچکی به جای فابرگاس ( 29) - دنیلسون به جای آرشاوین (58) ساندرلند: ژیان به جای ریورس ( 64) - زندن به جای انوها ( 76 ) - اندی رید به جای مالبرانک(86)

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۷
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۰۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰