loading
در حال بررسی درخواست شما
تساوی با طعم برد
تساوی با طعم برد

تساوی با طعم برد


یک گل زود هنگام از کاپیتان آرسنال و لحظه ای که به نظر می رسید نتیجه ی کل بازی را رقم زده باشد. ولی تنها 77 دقیقه بازی 1-0 که در نهایت به پیروزی آرسنال در ویرساید نیانجامید.
اخراج الکس سانگ و از دست رفتن پنالتی نیمه ی دوم توماس روزیسکی مقدمات گل دقیقه ی آخر درن بنت را فراهم کرد تا تیم استیو بروس، نتیجه ای که به عقیده ی او مزد بازی عالی شان بود، را کسب کنند.
بروس در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه ساندرلند درباره ی بازی دیشب گفت:« به خاطر تلاش و فعالیتمان شایسته ی یک امتیاز بودیم. اتفاق بسیار خوبی برایمان بود که در دو بازی پشت سر هم در خانه در دقیقه ی آخر بازی به گل برسیم. چیزی که در 15 ماه اخیر به ضرر ما اتفاق می افتاد. وقتی چنین اتفاقی در برابر شما می افتد، به تنهایی عامل نیمی از موانع پیش روی شما برای بالا کشیدن خود است.
با وجود گرفتن یک امتیاز، احساس یک برد را داریم.»
بروس در ادامه درباره ی گل 40 یاردی فابرگاس اضافه کرد:«این آخرین شکلی است که فکر می کنید بتوان در برابر آرسنال مغلوب شد. این یک اتفاق بود؛ اتفاقی که شاید مدت ها بود ندیده بودم و در این مواقع متعجب می شوید، که این واقعا" روز شما نیست.»
و در نهایت عدم توانایی پوشش از سوی کلیچی در محوطه ی شش قدم و موقعیتی که بالاخره دروازه ی آرسنال را گشود:«عملکردمان واقعا در بالاترین حد بود و اگرچه بازیکنان مجبور بودند با یک گل خورده بجنگند، ولی ما هم چنان با آن کنار آمدیم و بازی را رها نکردیم.
هم چنان نقشه ی بازی مان را ادامه دادیم و انرژی و تلاشمان ثمر داد. قدرت جوانی برای همه قابل مشاهده بود و بازیکنان یک لحظه هم متوقف نشدند و دیدن این خوشحال کننده است.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۲۸
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : safc.com
بازدید: ۶۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰