loading
در حال بررسی درخواست شما
باخت به تاتنهام قهرمانی را از ما نگرفت
باخت به تاتنهام قهرمانی را از ما نگرفت

باخت به تاتنهام قهرمانی را از ما نگرفت


شاگردان آرسن ونگر در بازی های حساس آخر فصل ، در وایت هارتلین به مصاف تاتنهام رفتند که آن بازی پس از 10 سال ، برنده ای به جز آرسنال به خودش دید! اسپرز توانست پس از 20 بازی ، توپچی ها را در لیگ شکست دهد و به نوعی امیدهای آنها برای قهرمانی را از بین ببرد.

آرسن ونگر معتقد است آن شکست باعث قهرمان نشدن تیمش نبود. او بر این باور است که حتی در صورت پیروز شدن در آن بازی ، باز هم تیمش نمی توانست قهرمان شود ، زیرا چلسی تا پایان فصل امتیازی از دست نداد. او در این رابطه به سایت باشگاه گفت:


"خیر. برای قهرمانی دیر شده بود. در صورت برد ، برای قهرمانی روی کاغذ شانس داشتیم ولی چلسی هیچ امتیازی از دست نداد بنابراین ، خیلی دیر شده بود.


آن شب ما شانس قهرمانی را از دست دادیم ، ولی اگر پیروز هم می شدیم ، قهرمان نمی شدیم. بیایید واقع بین باشیم : هرچند روی کاعذ در کورس باقی می ماندیم ، ولی قهرمان نمی شدیم.


فکر می کنم در آن بازی گل ها راحتی دریافت کردیم. ولی در نیمه ی دوم و به خصوص 20 دقیقه ی پایانی به سحتی مبارزه کردیم که به بازی برگردیم. به همین خاطر در مجموع بسیار ناامید کننده بود که باختیم. البته حتی با بردن اسپرز در آن بازی ، باز هم قهرمان نمی شدیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۳۰
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰