loading
در حال بررسی درخواست شما
هنوز فوتبال لذت بخش است!
هنوز فوتبال لذت بخش است!

هنوز فوتبال لذت بخش است!



12 بازی بدون شکست و بازی های زیبا, چشم نواز و پرگل آرسنال چیزی است که وضعیت همه ی توپچی ها از نظر روحی را در بهترین شرایط قرارداده است.
مرد هلندی آرسنال که یکی از ارکان مهم روزهای خوب تیم به حساب می آید و موفق به زدن 8 گل در این فصل شده است, با اطمینان تیمش را یکی از بهترین تیم های حال حاضر اروپا دانسته و از هیچ تیمی ترسی ندارد:
"از هیچ تیمی نمی ترسیم.در روند خوبی قرار داریم و از بازی خودمان لذت می بریم و فقط امیدواریم که این شرایط حفظ شود. اما شرایط مناسب به نظر می رسد و به نظر می رسد که کاملا هوشیار هستیم.همه دوست دارند که با هم بازی کنیم و این نکته ی اصلی است. تا زمانی که از بازیمان لذت ببریم و برای هم بازی کنیم, احساس می کنم به همین شکل ادامه خواهیم داد.
فوتبال هنوز بازی خوبی برای انجام است و اگر با هم بازی کنید فوق العاده هم خواهد بود."
رابین که در حرف هایش کار تیمی را شاه کلید آرسنال در بازی ها می داند از گل چهارم دیشب هیجان زده است و می گوید:"اگر به گل چهارم بازی نگاه کنید می بینید که پاس پشت پای ادواردو توپ را به آندری رساند, او توپ را به عقب برای دیابی برید و دیابی هم با پای چپ توپ را برای پای راستش مهار کرد و توپ را به سمت دیگر تور فرستاد.این یک گل شگفت انگیز بود!"
ون پرسی همچنین درباره ی بازی دربرابر هم وطنان و دوستان هلندی اش ادامه داد:"بیشتر آن ها را می شناسم و با بعضی از آن ها که در تیم ملی هم بازی می کنند, خیلی دوست هستم. احساس می کنم آن ها بیش از اندازه بازی داشته اند و البته نتوانستند خیلی خوب هم بازی کنند. ولی ما هوشیارانه بازی کردیم, همکاری خوبی داشتیم و البته دو گل اول را هم زود به ثمر رساندیم."
رابین همچنین درباره ی مرد خاموش دیشب که سه بار گل نزد (بلکه پاس گل داد) اضافه کرد:"در چند بازی آخر تیم کمی مشکل داشت ولی دیشب خیلی خوب بازگشت.او نشان داد که بازیکنی در خدمت تیم است و فقط تشنه ی گل زنی فردی نیست.او بازی خودش را انجام داد و وقتی در یک بازی سه پاس گل بدهی یک چیز مخصوص است!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۱۴
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : uefa.com
بازدید: ۵۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰