loading
در حال بررسی درخواست شما
می توانیم برای این جام نیز بجنگیم
می توانیم برای این جام نیز بجنگیم

می توانیم برای این جام نیز بجنگیم

در مورد تقدیم کردن بازی به جک چستر

اول از هرچیز مایلم که این بازی را به جک چستر هدیه کنم ، پسر جوانی که سال گذشته ، نماینده ی انجمن خیریه ی سرطانی ها بود. او با ما کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد. او چهارشنبه ی گذشته درگذشت به همین خاطر دوست دارم که به یاد او باشیم زیرا او در ابتدا بسیار با قدرت شروع کرد. همراه ما با تمام تیم عکس گرفت ولی متاسفانه سرطان او شدت گرفت.


در مورد عملکرد تیم


بازی لذتبخشی بود. در نیمه ی اول خوب بازی کردیم ولی فقط یک گل جلو بودیم و پس از آن تاتنهام به بازی برگشت. برای دقایقی ، کمی در خطر بودیم ولی به آرامی دوباره کنترل بازی را در دست گرفتیم و در 20 دقیقه ی پایانی به نظر می رسید که می توانیم گل بزنیم ، ولی نزدیم. بعد از آن دو پنالتی گرفتیم که از نظر من هر دوی آنها پنالتی بود و این لحظه ی سرنوشت ساز بازی بود. در مجموع بسیار خوب بازی کردیم.


در مورد قدرت تیم


عده ای ما را سرزنش می کردند که این رقابت ها را جدی نمی گیریم. آنها می گفتند که این بازی دربی است و شروع رقابت هاست. ما روند خوبی در پیش گرفته ایم و گاهی اوقات بسیار مهم است که این روند را از بین نبرید. بعضی از بازیکنان مانند گبیس ، دنیلسون و ولا نیاز به رقابت داشتند. در مجموع دلیل انتخاب این تیم ، این بود.


در مورد اینکه نحوه ی انتحاب بازیکنان فقط برای این بازی بوده


هنوز نمی دانم. به وضعیت مصدومان بستگی دارد. ما امروز مصدومان زیادی داشتیم. وقتی که به بازیکنانی که در خانه هستند نگاه می کنید ، وقتی که همه سالم باشند ، می توانم برای قهرمانی در این جام نیز بجنگم. بستگی دارد.


در مورد مصدومیت گیبس


باید بررسی کنیم. این تنها نکته ی منفی بازی امشب بود زیرا او بسیار خوب بازی کرد. امیدواریم که فردا صبح ، خبرهای بدی در مورد او نشنویم. دوباره استخوان پای اوست ولی کنار استخوانی که قبلا شکسته بود. این اتفاق می تواند برای ما ضربه ی بزرگی باشد.


در مورد قبول کردن محرومیت اتحادیه


محرومیت را قبول کردم زیرا به خاطر کاری که کردم محروم شدم و نمی توانستم آن را انکار کنم. به همین خاطر قبولش کردم. می توانستم اعتراض کنم ولی فکر کردم بهتر است که هرچه زودتر تمامش کنم. دیدن بازی از سکوها هم خیلی لذتبخش بود.


در مورد ارتباط برقرار کردن با نیمکت


گاهی اوقات مشکل بود ولی در مجموع خوب پیش رفت.


در مورد نظر او در مورد جام اتحادیه


پیش از این نیز گفتم که دو رقابتی که واقعا به حساب می آیند، لیگ قهرمانان و لیگ برتر است و پای حرفم هستم. ولی این به این معنی نیست که وقتی بازی ها را می بریم ، خوشحالی نمی کنم. من می خواهم تک تک بازی هایی که با تیمم می کنم را پیروز شوم.


در مورد جک ویلشر


او فوق العاده بود.در مورد او کمی محتاطم زیرا نمی خواهم خیلی زودتر از موعد او را ستایش کنند. فکر می کنم در نیمه ی اول ، او هر چیزی که شما از یک فوتبالیست می خواهید را به نمایش گذاشت. بر رویش خطاهای زیادی شد ولی واکنشی نشان نداد. او بازی کرد ، تکل زد ، توپ را تصاحب کرد و جایگری او در زمین همواره خوب بود. او در نیمه ی اول فوق العاده بود. او از هیچ چیز نمی ترسد.


در مورد گل تاتنهام


باید دوباره آن را نگاه کنم. او ( فابیانسکی ) به توپ رسید و به نظر می آمد که آن را گرفته باشد. به غیر از صحنه ی گل ، بازی خوبی داشت. تصمیم گیری هایش خوب بود. شوت های زیادی به سمتش زده نشد ولی در مجموع برای او بسیار خوب شد که بازی را بردیم.


در مورد هنری لنزبوری


او برای مدت زیادی بازی نکرده بود و شباهت هایی به ری پارلر دارد. همه کاره ، استارت های فوق العاده و روحیه ی خوب. او حس می کند که چه زمانی باید در محوطه باشید. او بازیکنی است که همیشه وقتی توپ از جناح مخالف سانتر می شود در محوطه حضور دارد. او همواره گلزن است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۶/۳۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰