loading
در حال بررسی درخواست شما
دیابی به بازی شنبه می رسد
دیابی به بازی شنبه می رسد

دیابی به بازی شنبه می رسد



آرسن ونگر، سرمربی توپچی ها در مصاحبه ی عصر پنجشنبه ی خود وضعیت بازیکنان مصدوم و محروم خود را تشریح کرد؛ دیابی به بازی شنبه خواهد رسید، سانگ دوباره با تیم است و ابوئه و روزیسکی وضعیت مشخصی ندارند!
«تنها بازیکنی که می تواند بازگردد دیابی است. او جمعه صبح یک تست خواهد داشت و با توجه به آن درباره ی او تصمیم خواهیم گرفت.
کایرن گیبز یک شک بزرگ در شرایط فعلی ماست ولی همین قدر خوشحالیم که پایش نشکسته است. به هر صورت مصدومیتش کوتاه مدت است؛ شاید سه شنبه، نمی دانیم، باید در همان موقع شرایطش را ببینیم. مشکل او ساییدگی مفصل است و آسیبی در رباطش ندارد، بیایید امیدوار باشیم. جدی نبودن آسیب او کمکی بزرگ برای ماست و شکستگی دوباره برای او وحشتناک می شد.»

و اما مصدومین دورتر:«توماس ورمالن دو بازی آینده را از دست خواهد داد. سسک فابرگاس هم بدون شک دو بازی پیش رو را غایب خواهد بود. امیدی کوچک هست که او را در بازی با چلسی داشته باشیم.»
«سانگ هم پس از محرومیتش برگشته و در اختیار تیم است. من به اسکیلاچی هم استراحت دادم، چون مشکل عضلانی کوچکی دارد ولی باید زود برگردد.
البته چند مشکل هم درباره ی قوزک پای روزیسکی و زانوی ابوئه داریم. هر دوی آن ها فردا صبح یک تست آمادگی جسمانی خواهند داشت.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۱
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰