loading
در حال بررسی درخواست شما
ژسنی سزاوار شانس است
ژسنی سزاوار شانس است

ژسنی سزاوار شانس است

پس از مصاحبه نسبتا تند ووچیچ ژسنی در روز گذشته مبنی بر اینکه ونگر وی را کاملا فراموش کرده و از یاد برده دروازبانی به نام ژسنی در تیم است امروز آرسن ونگر در مصاحبه این به این مصاحبه واکنش نشان داد و البته وی را سزاوار دریافت شانس های بازی دانست .
دروازبان 20 ساله آرسن به دلیل تمرینات سخت و واکنش های بسیار خوبش در تمرینات و سپری کردن یک فصل بسیار درخشان در تیم دسته یکی پس از مصاحبه های فراوان ونگر و دیوید سیمن و برخی کارشناسان دیگر نامش بیش از پیش بر سر زبان ها افتاد و خواهان شانس هایی شد .
آرسن ونگر نیز امروز تایید کرد که ژسنی سزاوار شانس هایی برای نشان دادن کیفیت و اینکه چه کار هایی می تواند بکند هست . البته آرسن تاکید کرد باید زمان آن نیز فرا برسد .

" او درست می گوید . او سزاوار دریافت شانس هایی است اما گلری نیز در جلوی وی قرار دارد . ویتو مانون نیز سزاوار دریافت شانس است .
شما فقط می توانید با یک دروازبان بازی کنید . به عنوان یک دروازبان این بخشی از کار آن هاست که با رقابت زندگی کنند و تصمیم بگیرند .
بی تابی و ناشکیبایی بخشی از جوانی است . چیزی که آن ها در سن 20 سالگی فراموش می کنند این است که می توانند تا 40 سالگی نیز بازی کنند . به طور کلی یک بازیکن به طور معمول می تواند بین 32 تا 34 سالگی در اوج باشد اگر همه چیز خوب پیش برود .  "

ونگر همچنان می خواهد ژسنی را نگه دارد .

" ما با وی صحبت خواهیم کرد تا درباره قراردادی جدید به توافق برسیم . ما رای بالایی به وی می دهیم و می خواهیم وی را پیش خود نگه داریم .
وقتی بازیکنی قدیمی مانند ژسنی را دارید ژسنی ای که در سن 16 سالگی به ما پیوسته یعنی یک سرمایه گذاری طولانی مدت کرده اید و مبلغ زیادی برای وی در نظر گرفته اید پس می خواهید که بازیکنان را نگه دارید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰