loading
در حال بررسی درخواست شما
نباید بتوانند از مجازات فرار کنند
نباید بتوانند از مجازات فرار کنند

نباید بتوانند از مجازات فرار کنند



نگاهی کوتاه به مصدومان تیمی مانند آرسنال، به تنهایی نشان می دهد که سطح خشونت در لیگ جزیره تا چه حد بالاست و در حالی که مربی فرانسوی توپچی ها، آرسن ونگر، برای حرکت خود در بازی با ساندرلند شایسته ی جریمه و محرومیت شناخته شد، ولی در سویی دیگر در اوایل همین ماه حرکت خشن پل رابینسون بر روی آبو دیابی اصلا مورد توجه داور قرار نمی گیرد و یا اندی ولکینسون(استوک سیتی) به خاطر حرکت خشونت آمیزش بر روی موسا دمبله(فولام) در هفته ی گذشته حتی یک کارت زرد هم نمی گیرد!
آرسن ونگر معتقد است اگر اتحادیه ی فوتبال انگلیس می خواهد بازی هایش را از شر تکل های بی ملاحظه رها کند، باید به داوران خود کمک کند:« سیستم این گونه است؛ اتحادیه همواره در برابر من فرز و چابک است ولی من نمی توانم تاثیری روی آن بگذارم. من گفتم اشتباه کردم ولی این هیچ کس دیگری را درست یا خراب نکرد.
رابینسون یک تکل بد می زند ولی قانون این است که اگر داور خطا را ببیند، حتی می تواند کوچکترین عکس العملی هم نشان ندهد! به همین خاطر است که این همه مدت درخواست می کنم که از تصاویر ویدیویی استفاده شود.
اگر شما می خواهید که داوران این نوع تکل را از بازی دور کنند، پس باید بپذیرید که گاهی اوقات از تصاویر ویدیویی برای تجدید نظر استفاده کنید. اینگونه اتحادیه می تواند کسانی که چنین تکل هایی می زنند مجازات کند.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۱
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰