loading
در حال بررسی درخواست شما
وضعیت مالی باشگاه اعلام شد
وضعیت مالی باشگاه اعلام شد

وضعیت مالی باشگاه اعلام شد

بعد از گمانه زنی ها خبرگزاری ها در باره وضعیت اقتصادی امسال باشگاه و حدس افزایش سود دهی باشگاه امروز باشگاه ارسنال وضعیت اقتصادی خود را در تاریخ مشخص برای هواداران شرح داد .
این نتایح تا پایان تاریخ 31 می سال 2010 است .

وضعیت فعالیت های اقتصادی باشگاه و دارایی های آن  :

- تکمیل و فروش 362 واحد آپارتمان شخصی ( در سال 209 این تعداد 208 واحد بود ) در میدان هایبوری و همچنین در مجتمع های مسکونی کوئینز لند که که مبلغ 165.9 میلیون را در پی داشت ( این مبلغ در سال 2009 , 88.3 میلیون پوند بود ) و با این دو باشگاه توانست مبلغ 129.6 میلیون پوند را برای بدهی هایش به بانک پرداخت کند .

- اموال و دارایی های گروه هم اکنون بدون بدهی است و از این پس فروش های بعدی به صورت مستفیم و نقدی به گروه خواهد رسید .
مجموعا بدهی کلی گروه مبلغ 135.6 میلیون پوند کاهش داشته . رقمی که در سال 2009 معادل 297.7 میلیون پوند بود .

- گردش معاملات گروه به مبلغ 379.9 میلیون پوند افزایش پیدا کرده است . این مبلغ در سال 2009 معادل 313.3 میلیون پوند بوده است . این افزایش به دلیل فروش دارایی های باشگاه مانند املاک ساخته شده است .

- سود دهی های باشگاه ( قبل از بخشش ها و محاسبه مبالغ واگذاری به بازیکنان ) در تجارت فوتبالی مبلغ 56.8 میلیون پوند بوده ( در سال 2009 مبلغ 62.7 میلیون بود ) بعد از افزایش دستمزد بازیکنان .

- سود دهی در بخش فعالیت های بازرگانی مانند ملک مبلغ 15.2 میلیون پوند بوده ( این مبلغ سال 2009 مقداری معادل 7.8 میلیون بوده است ) که این افزایش از فعالیت خوب در فروش خانه های هایبوری به دست آمده .

- سود دهی از سرمایه گذاری بازیکنان مبلغ 13.6 میلیون پوند بوده که این مبلغ در دوره قبلی 2.9 میلیون پوند بوده است .

- سود دهی گروه قبل از مالیات مبلغ 56 میلیون پوند بوده است ( در سال 2009 مبلغ 45.5 میلیون بود ) و این سود بعد از کسر مالیات مبلغ 61.0 میلیون پوند خواهد شد . ( در سال 2009 این مبلغ 35.2 میلیون بوده است ) .

 


در پی اعلام این نتایج پیتر هیل وود رئیس باشگاه آرسنال در این باره گفت :

" مهم ترین مسئله در این نتایج این است که تدر طول سال جاری به خصوص در میدان هایبوری فعالیت هایمان سود دهی خود را نشان داده اند .
این به ما امکان داد بتوانیم مبلغ 130 میلیون پوند را برای بدهی هایمان به بانک پرداخت کنیم و مجموعا گروه هم اکنون بدون بدهی باشند . حالا ما فعالیت آزادی در اقتصادمان داریم که می تواند دارایی های مازادی برایمان ایجاد کند و تا زمان فروش کامل میدان هایبوری چیزی نزدیک به سه برابر دارایی هایمان در چند سال بعدی ایجاد کند . "


ایوان گازیدیس مدیر اجرایی باشگاه نیز در این باره گفت :

" چشم انداز آینده همیشه موفقیت را سخت تر می کند و در این زمینه ماندن در مراحلی بالا نیز سخت است ولی این انتخابی برای باشگاه است .  این مهم است بتوانیم به گسترش خود ادمه دهیم و سر زنده و قوی در فعالیت های اقتصادی خود باشیم تا به موفقیت برسیم . نسبت به سال قبل گروه وضعیت و فعالیت خوبی داشته است و من از بابت موقعیتی که پیش رویمان به وجود آمده بسیار هیجان زده هستم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal
بازدید: ۸۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰