loading
در حال بررسی درخواست شما
30سال کافی نیست
30سال کافی نیست

۳۰سال کافی نیست



سباستین اسکیلاچی، مدافع مرکزی جدید آرسنال که پس از استراحت در بازی میان هفته برابر تاتنهام، می تواند فردا زوج لورن کاشیلنی در دفاع توپچی ها را تشکیل دهد، معتقد است هنوز چیزهای زیادی برای نمایش دارد و اگرچه در کنار جوانان آرسنال شاید پیر به نظر برسد، ولی هنوز آماده ی پیشرفت است.
«بهترین سال ها هم چنان در برابرم قرار دارند. نیمه ی دوم فصل گذشته یک مصدومیت ناراحت کننده در قوزک پا داشتم ولی حالا چه از نظر فیزیکی و چه روحی عالی هستم. در رختکن و در کنار این همه بازیکن جوان، پیر به نظر می رسم ولی من آماده ام و انگیزه ی بالایی در وجود خود دارم تا عالی باشم.»
سباستین که با مجله ی ماهیانه ی آرسنال مصاحبه می کرد ادامه داد:«شما همیشه می توانید بهتر شوید و جنبه های زیادی از بازی برای من وجود دارد که می توانم روی آن ها کار کنم- این که فیزیکی تر شوم و محکم باشم، بهتر بازی خوانی کنم و سریع تر با توپ کار کنم. همچنین نیاز دارم به لیگی جدیدی که در آن هستم عادت کنم.»
«البته در عین حال یک مدافع خاص و مناسب هم هستم؛ با حریفم محکم و سرسختم، در هوا خوبم و وقتی توپ در اختیارم است، راحتم و خوب پاس می دهم. در ضربات ایستگاهی هم چند گل زده ام و می توانم آن جا هم کمک کنم.»
مدافع فرانسوی سابق سویا همچنین از ماجرای انتقالش به آرسنال اضافه کرد:«دو فصل عالی را در سویا داشتم ولی خیلی زود فهمیدم که جایی در برنامه ی مربی برای این فصل ندارم و بهتر است بروم. وقتی وکیلم درست پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات گفت که آرسنال می خواهد با من قرارداد امضا کند، گفتم "برو تا آن را انجام دهی". هیچ راهی نبود که بگذارم این فرصت از دستم بلغزد.»
«از بازی برابر منچستر یونایتد و چلسی و لیورپول در این سال ها، می دانستم لیگ انگلیس چگونه است با این حال بازی با بولتون و بلکبرن متفاوت از این بود. توپ های هوایی بیشتر و موقعیت های 50-50 بیشتر با جنبه ای باورنکردنی از کارهای فیزیکی.
با این وجود در انگلیس تیم های بیشتری فوتبال(واقعی) بازی می کنند و سرعت بازی ها باورنکردنی زیاد و البته لذت بخش است.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk.com
بازدید: ۷۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰