loading
در حال بررسی درخواست شما
من خجالتی نیستم!
من خجالتی نیستم!

من خجالتی نیستم!


اگر بلافاصله پس از تمام شدن بازی های آرسنال تلویزیون را خاموش نکرده باشید، شاید به نظر شما هم آمده باشد که در عرض چند ثانیه رئیس در زمین نخواهد بود و بد نیست بدانید که مربیان حریف نیز بیشتر از شما وی را نمی بینند!
آرسن ونگر پس از 14 سال حضور در انگلستان، بسیار کم در کنار مربی حریفش پس از بازی مشروب خورده و برخلاف رسم و رسوم انگلیسی ها چندان با رقیب خود گرم نمی گیرد و در مجموع خیلی با آن ها صمیمی به نظر نمی رسد ولی فرانسوی 60 ساله ی آرسنال نه کم روست و نه خجالتی!
«نظر خاصی در مخالفت با آن[رسم و رسوم] ندارم.
وقتی خارج از خانه بازی می کنید، می خواهید هرچه سریع تر هواپیمای تان را بگیرید و به خانه برگردید، چون سه روز دیگر باید بازی کنید. فقط یک مصاحبه ی پس از بازی همیشه هست و گاهی واقعا این آخرین کاریست که آن جا می کنم- دیگر هیچ زمانی ندارم. بیشتر اوقات دستیارم می رود و در کنار مربی مقابل می نوشد.»
«می فهمم[که ممکن است به نظر کناره گیر بیایم] ولی این حس بدی نیست و فقط احساس می کنم پس از بازی باید پیش خودم بمانم و مزاحم دیگران نشوم. این همیشه فلسفه ی من بوده است و حتی وقتی در فرانسه بودم نیز همین طور بود.»
«وقتی به اینجا آمدم کسی را نمی شناختم. همه هم را می شناختند و در کنار هم بازی کرده بودند ولی وقتی شما از یک کشور خارجی می آیید، هیچ کس را نمی شناسید.
من خجالتی نیستم ولی وقتی این جا آمدم حتی نمی دانستم که چنین رسمی پیش از این وجود داشته است. در واقع این به این خاطر نبود که هیچ اشتراکی با هم نداشتیم چون همگی عاشق فوتبال بودیم و همه می خواستیم برنده شویم.»
«همیشه دوست دارم در (استادیوم)امارات با دیگران ملاقات کنم ولی خارج از خانه می خواهید هر چه زودتر از آن جا بروید. بعد از بازی تمام فکر من روی بازی بعد است ولی گاهی مربیان حریف نیز به همین سرعت می روند. اما در خانه همیشه آن ها را به داخل دعوت می کنیم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۳
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰