loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 2-3 وست بروم
آرسنال 2-3 وست بروم

آرسنال ۲-۳ وست بروم


شكستي زجر اور براي آرسنال در امارات...
آرسنال با اين تركيب وارد زمين شد:
Almunia, Sagna, Squillaci, Koscielny, Clichy, Song, Diaby, Eboue, Nasri, Arshavin, Chamakh.
بازيكنان نيمكت نشين:
Subs: Fabianski, Rosicky, Vela, Denilson, Wilshere, Djourou, Emmanuel-Thomas
تركيب ابتدايي وست بروموويچ:
West Brom: Carson, Jara, Pablo, Olsson, Shorey, Mulumbu, Scharner, Brunt, Morrison, Thomas, Odemwingie
بازي در نيمه اول متعادل بود و در حالي كه آرسنال كمي بيشتر توپ و ميدان را در اختيار داشت اما در خلق موقعيت به آن شكل موفق نبود دو حادثه خيلي مهم نيمه اول رخ داد. يكي برخود پياپي توپ به تير ساندرلند در دقيقه 13 بازي. آرسنال حمله اي را از سمت راست خود ترتيب داد در موقعيتي مناسب براي سانتر ابوئه سانتري كات دار به سمت آرشاوين روانه كرد و آرشاوين در حالتي نه چندان مناسب دو بار پياپي توپ را در شش قدم به تير كوبيد.

دقايقي قبل از ايجاد اين دو موقعيت در دقيقه 9 بازي خطايي بر روي ابوئه تقريبا چسبيده به محوطه جريمه صورت گرفت كه نصري پشت آن توپ ايستاد كه او نيز ضربه خوبي به توپ نزد و پس از برخورد توپ به ديوار دفاعي در برگشت سانيا ضربه سركشي به توپ زد كه با فاصله از كنار دروازه به بيرون رفت.
در دقيقه 10 بازي نيز در منطقه اي مناسب وست بروم صاحب ضربه ايستگاهي سد كه آنها هم توپ را به ديوار دفاعي آرسنال كوبيدند.

مهمترين صحنه بازي در نيمه اول پنالتي بود كه وست برومويج در دقيه 37 نصيب خود كرد در دقيقه 37 بازيكن وست برومويچ بارنت مهاجم تيمش را در موقعيت تك به تك قرار داد و آالمونيا خيلي سريع از دروازه خروج كرد و در نزديكي هاي خط محوطه جريمه با دو دست بازيكن حريف را سرنگون كرد.

بارنت بازيكن وست بروم پشت توپ ايستاد و ضربه اي را به سمت چب دروازه زد كه آلمونيا به خوبي ان را جمع كرد.

از ديگر موقيعت هاي نصفه و نيمه ارسنال در نيمه اول مي توان به ضربه والي نصري و همچنين شوت نصري كه هر دوي آنها با دروازه فاصله داشت اشاره كرد.

به طور كلي وست بروم نشان داد حريف دست و پا بسته اي نيست آنها به خوبي هافبك هاي آرسنال را عقب نگه داشتند و فرصت موقعيت سازي را از آرسنال گرفتند.

اما نيمه دوم در حالي شروع شد كه اميد به آن بود كه تيم بتواند با فشار آوردن به وست برومويچ گلي به ثمر برساند .

اما در دقيقه 50 بازي با حمله كه از سمت راست آرسنال به دوروازه آرسنال كردند بازيكن و وست بروموويچ به سادگي سانيا را دربيل زد و با يك پاس در عرض سريع هم تيمي اش را در در محوطه شش قدم صاحب توپ كرد گل اول وست برومويچ به ثمر رسيد!

در حالي كه پس از آن گل آرسنالي ها سعي ميكردند به خودشان بيايند روي اشتباه ويران كننده ي آلمونيا در دقيقه 52 بارنت با حركتي ساده شوت زمينه اي را به سمت دروازه آرسنال روانه كرد و در حالي كه همگان منتظر بودند آن توپ به راحتي توسط آلمونيا جمع شود پس از برخود به آلمونيا تبديل به گل دوم وست برومويچ شد!

پس از آن گل شوك آور ورزشگاه به سكوت رفت ونگر در كناره زمين بسيار عصباني به نظر ميرسيد او چاره بيرون آمدن از اين بحران را دو تعويض سري دانشت او جك ويلشر و روسيچكي را به جاي ابوئه و ديابي به بازي آورد از زمان به بعد و با ورود روسيچكي و انتقال نصري براي دقايقي به سمت چپ تحرك بازي افزايش يافت بازيكنان آرسنال كه به نظر ميرسيد به هم ريخته بودند توپ را از چپ و راست بهسمت دروازه اسكات پاركر مي فرستاند ولي دفاع وست بروم به خوبي از پس همه توپ ها بر ميامد اما آرسنال دست از فشار بر نمي داشت و مي توانستيد در آن لحظات بوي گل را حس كنيد ونگر نيز به سيم آخر زده بود و كوسليني را بيرون كشيده بود و ولا را به زمين فرستاده بود .

اما بر خلاف جريان بازي در دقيقه 73 روي اشتباه مسلم آلمونيا
ل سوم وست بروم ويچ به ثمر رسيد آنها در يك ضد حمله و در حالي كه بسياري از بازيكنان آرسنال در دفاع نبودند پشت محوطه جريمه آرسنال پاس عمقي كوتاهي به درون محوطه فرستاند كه با يك شيرجه به جلوي خيلي آسان از سوي آلمونيا اين خطر نصف و نيمه قابل رفع بود كه متاسفانه آلمونيا مبتديانه كار كرد و گل سوم نيز دريافت شد در ادامه نيز سمير نصري كه امروز به سختي تلاش مرد توانست دو گل را در دقايق 75 و 91 جبران كند اما آرسنال بيش از اندازه گل خورده بود و شكست نتيجه بود كه امروز رقم خورد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۳
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۱۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰