loading
در حال بررسی درخواست شما
امروز تیمم را نشناختم!
امروز تیمم را نشناختم!

امروز تیمم را نشناختم!


درباره ی این باخت شوکه کننده ...

خودمان سخت ترش کردیم، چون در شرایط عادی مان به سر نمی بردیم. نه در هجوم و نه در دفاع، در کل همه چیز امروز برایمان سخت بود- پاس دادن توپ، گرفتن توپ در عقب زمین، بردن مصاف های نفر به نفر و در نهایت صفر امتیازی که شایسته اش بودیم دریافت کردیم. استحقاق بیش از این را نداشتیم و تنها نکته ی مثبت این بود که تا دقیقه ی آخر چنگیدیم ولی این در فوتبال در سطحی که ما در آن بازی می کنیم برای بردن 3 امتیاز کافی نیست.

درباره ی مانوئل آلمونیا ...
اگر بخواهید به عملکردها نگاه کنید می توانید راجع ه خیلی ها سوال کنید، به خصوص در بخش دفاعی. بازیکنان زیادی در دفاعمان اشتباه مرتکب شدند.

درباره ی نگه داشتن جک ویلشر روی نیمکت ...
او بازی های زیادی انجام داده بود. فکر می کنم ربطی به بیرون بودن با در بازی بودن یک نفر نداشت و یک عملکرد ضعیف از یک تیم کامل بود.

درباره ی نقد و سرزنش آلمونیا ...

نمی خواهم راجع به شخصی خاص نظر بدهم چون در مجموع بد بودیم. در حالی که شما می توانید چند نفر را بیرون بکشید که اشتباه کرده باشند.

درباره ی این عملکرد گیج کننده ...

به هر حال یک عملکرد ضعیف از تیم بود و ما باید تجزیه و تحلیل کنیم که چرا و مطمئن شویم که واکنش خوبی به آن خواهیم داشت چون تا این جای بازی ها از شروع فصل عملکرد خوبی داشتیم. این اولین باری بود که واقعا بد بازی کردیم و غیر قابل توضیح است که چطور تمام چیزها در بازی بد به نظر می رسید.

درباره ی از دست رفتن فرصت برای کم کردن فاصله با چلسی ...

اگر چلسی برده بود ناامیدکننده تر هم می شد. ما نباید به نتایج دیگر تیم ها نگاه کنیم و باید عملکرد خودمان را خوب کنیم و این کاری بود که نکردیم. اگر چنین بازی کنیم، دیگر نمی توانیم به بازی دیگر تیم ها نگاه کنیم.

درباره ی سفر هفته ی بعد به چلسی ...

البته که وقتی در زمین چلسی بازی می کنیم، یک بازی مهم است. فکر می کنم بازی امروز یک استثنا بود و تا امروز بازی های خیلی خیلی خوبی داشتیم. من امروز تیمم را نمی شناختم و باید با هم بنشینیم و این اتفاق را آنالیز کنیم. در چنین عملکردهای بدی، بعضی چیزها غیرقابل توضیح اند. همیشه سخت است [که این شرایط را پیش از بازی حس کنید] ولی یک چیزهایی درست نبود و این غیرعادی است که تیمی را اینچنین که ما امروز بودیم یکدست ناتوان ببینید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۳
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰