loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر بیشترین پیشرفت را کرده
ویلشر بیشترین پیشرفت را کرده

ویلشر بیشترین پیشرفت را کرده

با شروع فصل ، شاید کمتر کسی فکر می کرد که جک ویلشر جوان ، به یکی از بازیکنان ثابت تیم تبذیل شود و بازی های زیادی را از ابتدا در ترکیب قرار گیرد. ولی مصدومیت های زیاد و مهم تر از همه ، توانایی های بالای جک باعث شد تا همه او را به عنوان یک بازیکن توانا بشناسند.

الکس سانگ ، مدافع تنومند آرسنالی ها معتقد است در باشگاه آرسنال و در بین جوانان زیاد این باشگاه ، ویلشر بیشترین پیشرفت را از خود نشان داده. او معتقد است حضور قرضی جک در بولتون در پیشرفت او بسیار مهم بوده و حال از بازگشت او به تیم خوشحال است.


"زمانی که جک به صورت قرضی به بولتون رفت ، بسیار خوب کار کرد. به همین خاطر ما خیلی خوشحالیم که او به آرسنال برگشته و توانایی های خود را نشان داده است.


آرسنال بازیکنان جوان زیادی دارد ولی جک بیشتر از همه ی آنها پیشرفت کرده. او ویژگی های خوبی از خود به نمایش گذاشته و امیدوارم که بتواند به ما در کاری که باید امسال بکنیم ، کمک کند."


هافبک کامرونی آرسنال در ادامه در مورد بازی امشب نیز گفت:


"ما معمولا بیشتر بازی ها را پیروز می شویم ولی ما امشب به اینجا آمده ایم تا بهترین عملکردمان را نشان دهیم زیرا می دانیم که در چند روز گذشته ، خیلی خوب کار نکرده ایم. ما می خواهیم نشان دهیم که آماده ایم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۶
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰