loading
در حال بررسی درخواست شما
پارتيزان بلگراد 1-3 آرسنال
پارتيزان بلگراد 1-3 آرسنال

پارتيزان بلگراد ۱-۳ آرسنال


پيروزي  توپچي ها در صربستان و در مقابل هوادرن پر شور صربستاني...


در اين بازي كه شب گذشته ساعت 22:15 به وقت ايران  برگزار شد دو تيم با اين تركيب وارد زمين شدند:

تركيب اوليه آرسنال:
 21-Lukasz Fabianski; 3-Bacary Sagna, 20-Johan Djourou, 18-Sebastien Squillaci, 28-Kieran Gibbs; 7-Tomas Rosicky, 17-Alex Song, 15-Denilson, 23-Andrey Arshavin; 19-Jack Wilshere, 29-Marouane Chamakh.
 ذخير هاي آرسنال
Wojciech Szczesny-Laurent Koscielny-Gael Clichy-Emmanuel Eboue-Samir Nasri-Henri Lansbury- carlos vela

تركيب اولبه پارتيزان بلگراد:
88-Vladimir Stojkovic, 3-Ivan Stevanovic, 13-Marko Jovanovic, 20-Mladen Krstajic, 18-Aleksandar Lazevski; 7-Nemanja Tomic, 8-Radosav Petrovic, 4-Medo, 22-Sasa Ilic; 11-Pierre Boya, 9-Cleo.

دقايق ابتدايي بازي دفاع آرسنال چندان نمايش محكمي از خود ارائه نداد و چند خطر بر روي دروازه آرسنال ايجاد شد خطر هايي آنقدر قوي نبود تا گل براي پارتيزان شكل گيرد.

در اين دقايق اسكيلاچي در يكي دو مورد  پاس رو به عقب خطرناكي براي فابياسكي فرستاد كه خوشبختانه فابيانسكي به خوبي از پس آن برآمد. يكي از اين پاس هاي رو به عقب ضعيف از سپاستين در دقيقه 9 انجام گرفت.

اما در دقيقه 15 بازي آندري آرشاوين از فاصله 10 ياردي دروازه ولاديمر استكويچ را روي حركت زيباي ويلشر و پاس به عقب جك در ميان سه مدافع باز كرد.

اين گل سرآغاز شروع حملات پي در پي توپچي ها بود . در دقيهه 22 بازي روي حركتي مشترك از ويلشر و آرشاوين آندري در محوطه جريمه صاحب توپ شد و در حالي كه باز هم از فاصله 10 ياردي مي توانست به گل برسد اقدام به پاس براي شاماك كرد كه توپ به شاماك نرسيد!

يك دقيقه پس از همان موقعيت بازهم آرشاوين در موقعيت تك به تك مغلوب گلر بلگراد شد.

باز هم در دقيقه 25  آرسنال صاحب موقعيت شد اينبار توماس روسيچكي نتوانست در موقعيتي تك به تك آرسنال را به گل برساند!!

اما در دقيه 31 پارتيزاني ها از روي سانتري كه از ناحيه چپ به روي دروازه آرسنال فرستادند صاحب يك پنالتي شدند اين پنالتي را دنيلسون با يك هند بي مورد تقديم پارتيزاني ها كرد!
پشت اين توپ سلو ايستاد و او گل تساوي را براي صربستاني ها زد!

پس از آن گل اتفاق چنداني رو دو دروازه رخ نداد و نيمه نخست تمام شد.

اما نيمه دوم:

در نيمه دوم خيلي زود در دقيه 58 آرسنال روي خطايي كه بر روي شاماك در محوطه جريمه انجام شد صاحب پنالتي شد در پي اعلام اين پنالتي از سوي داور جوانويچ مدافع پارتيزان اخراج شد و حالا پارتيزاني ها 10 نفره شدند!

آندري آرشاوين پشت اين پنالتي ايستاد اما توپ را محكم به ميانه دروازه شوت كرد كه گلر آماده ي پارتيزان آن توپ را با پا زد و مانع گل شدن ان توپ شد!!

در دقيقه 69 شاماك آرشاوين را در گوشه محوطه جريمه پيدا كرد و شوت بلوك شده آرشاوين را نيز گلر پارتيزان مهار كرد!

در حالي كه به نظر مي رسيد گل زدن براي آرسنال در اين بازي سخت شده است در دقيقه 70 روي سانتر توماس روسيچكي مروان شاماك با زدن دو ضربه سر پياپي گل دوم آرسنال را به ثمر رساند.
پس از اين گل دو تعويض از سوي آرسن ونگر صورت گرفت در دقيه 75 بازي نصري و ولا به جاي آرشاوين و شاماك وارد ميدان شدند.

آرسنال در دقيقه 82 صاحب كرنر شد پشت اين توپ نصري ايستاد نصري سانتر خود را به روي دروازه ارسال كرد و سپاستين اسكيلاچي رو سر كراستيچ با تسلط دروازه پارتيزان را گشود!
سه دقيق پس از آن گل باز هم داور روي صحنه مشكوك ببه نفع پارتيزان يك پنالي اعلام كرد به نظر مي رسيد در بيرون محوطه جريمه اين خطا صورت گرفته ! به هر صورت سلو پشت اين توپ ايستاد اما ضربه اش را فابياسكي مهار كرد ! تا آخرين شانس هاي پارتيزاني ها براي كم كردن اختلاف نيز به هدر برود!

قابل ذكر است كه در دقيقه 84 نيزونگر  آخرين تعويض خود را انجام داد و كليچي را به جاي آرشاوين به ميدان فرستاد.

هم چنين در دقيقه 91 نيز فابيانسكي به خوبي يك شوت ديگر را نيز دفع كرد تا بازي به همان نتيجه سه بر يك به نفع آرسنال به اتمام برسد! و آرسنال 3 امتياز شيرين خارج از خانه را كسب كند و در صدر گروه با 6 امتياز  به دليل تفاضل گل بهتربالاتر از شاختار دونسك قرار بگيرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۷
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۸۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰