loading
در حال بررسی درخواست شما
 امروز همان فابیانسکی درون تمرینات را دیدیم!
 امروز همان فابیانسکی درون تمرینات را دیدیم!

امروز همان فابیانسکی درون تمرینات را دیدیم!


در مورد سخت بودن بازی


پارتیزان همانگونه بازی کرد که ما انتظار داشتیم. آنها بسیار متعهد بودند و بر سر تک تک توپ ها می جنگیدند. ما تصاحب توپ زیادی داشتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم ولی با این حال نتوانستیم کار را یکسره کنیم و همواره احساس خطر می کردیم. آنها با پنالتی به بازی بازگشتند. پس از آن ما باید سرعت بازی را بالا نگه می داشتیم. پس از اینکه گل دوم را زدیم ، احساس کردم که کار راحت شد.


در مورد عملکرد لوکاژ فابیانسکی


فابیانسکی بازی خوبی داشت. ما امشب همان بازیکنی را دیدیم که در تمرینات می بینیم. او هیچ کار اشتباهی در بازی نکرد. می دانم که این توانایی در او هست. او در بازی امشب این توانایی را بروز داد و امیدوارم که این عملکرد ، اعتقاد و اعتماد به نفس لازم را به او بدهد. من مطمئنم که او به دروازه بان فوق العاده ای تبدیل خواهد شد و همواره این را گفته ام. ما باید به او اعتماد کنیم و او نیز باید در چنین بازی هایی تجربه کسب کند. در حال حاضر آلمونیا مصدوم است. باید ببینیم که وضعیت او چگونه خواهد شد ولی در حال حاضر برای اظهار نظر زود است.


در مورد جو درون بلگراد


اینجا جو ویژه ای دارد ولی در مجموع مشوق بود نه مخرب. این همان چیزی است که ما در فوتبال می خواهیم. من به اینگونه تشویق ها احترام می گذارم ، این برای تیم صاحب خانه فوق العاده است.


در مورد تصمیم او برای تعویض کردن جک ویلشر


او کمی ضربه خورد و من تصمیم گرفتم که در مورد او محتاط باشم.مخصوصا در نیمه ی اول ، جک ، آرشاوین و شماک همواره برای حریف خطرساز می شدند. از کاری که او روی گل اول انجام داد خوشم آمد زیرا یک عکس العمل سریع و آنی است.


در مورد بازگشت به شرایط ایده آل پس از باخت شنبه


برایمان بسیار مهم بود که بلافاصله پس از یک نتیجه ناامید کننده ، بتوانیم پیروز شویم. این پیروزی ما را از لحاظ اعتماد به نفس ،در وضعیت خوبی قرار می دهد. بازی شنبه ، برای ما بازی بسیار بسیار بزرگی است. ایمان دارم که ما با این هدف به آنجا می رویم که بسیار عالی بازی کنیم.


در مورد قطع شدن برق پیش از بازی


فکر می کنم بسیار بد می شد اگر بدون اینکه بازی کنیم به خانه باز می گشتیم. وقتی که مسئولین یوفا از من سوال کردند که آیا مایلم با 3 نور افکن بازی کنم ، گفتم بله.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۷
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰