loading
در حال بررسی درخواست شما
شروع کار تیم کانون از هفته بعد
شروع کار تیم کانون از هفته بعد

شروع کار تیم کانون از هفته بعد

تیم فوتسال آماتور کانون هواداران آرسنال در ایران در دیداری دوستانه امروز به مصاف تیم کانون هواداران منچستر در ایران رفت و با نتیجه شش بر پنج شکست خورد .
هر چند کانون هواداران آرسنال نتوانست به دلایل مختلف تیم کامل خود را جمع کند اما با تصمیمات صورت گرفته بعد از وقفه ای تقریبا یک ساله در کار منظم تیم فوتسال آماتور کانون از هفته آینده تمرینات هفتگی تیم کانون از سر گرفته می شود و در آینده نزدیک به احتمال شاهد برگزاری لیگی کوچک بین تیم های کانون های هواداری خواهیم بود .
در این دیدار تیم کانون آرسنال با نفرات زیر حاضر شد :
کسری صمدی و نیما صالحی به عنوان گلر
( محمد میان رودی دیگر گلر غایب امروز بود )
یوسف بذرکار
آرمان امیر احمدی
حمید میری
محسن صفایی
پیام مشایخ نسب
امیر کاتوزیان
یاسین سیدی
علی ملکی
حمید بلهری

 


به دلیل مشکلات پیش آمده در تداخل ساعات زمین ارائه شده از سوی مدیران مجموعه این بازی با یک ساعت و نیم تاخیر برگزار شد و به این دلیل یکی از بازیکنان کانون آرسنال نتوانست تیم را همراهی کند .
در نیمه اول تیم کانون هواداران آرسنال نتوانست بازی خوبی ارائه دهد و به دلیل نداشتن تمرین اشتباهات زیادی داشت و به هر ترتیب این نیمه با دریافت چهار گل از سوی این تیم همراه بود .
در نیمه دوم با صحبت های صورت گرفته و تغییر پست های بازیکنان کمی نظم به تیم بازگشت و شروع طوفانی تیم کانون باعث شد تا این تیم در فاصله ای اندک سه گل وارد دروازه تیم حریف کند . اما تعویض های متوالی و اشتباهات فردی و خستگی بازیکنان نتوانست این روند ابتدایی را ادامه دهد و تیم کانون روی دو اشتباه شخصی دو گل دیگر دریافت کرد .
به هر صورت بازیکنان این تیم در نهایت توانستند روی دو حرکت زیبای دیگر دو گل دیگر وارد دروازه حریف کنند تا در مجموع نیمه دوم با نتیجه پنج بر دو به سود کانون آرسنال به پایان برسد و بازی در مجموع شش بر پنج به سود حریف خاتمه یابد .
گلزنان تیم کانون هواداران آرسنال در این بازی به ترتیب :
امیر کاتوزیان
یوسف بذرکار
امیر کاتوزیان
آرمان امیر احمدی
کسری صمدی

لازم به ذکر است با وجود وقفه بسیار زیاد در تمرینات کانون , بازی خوب این تیم در نیمه دوم بازی باعث شد تا از هفته آینده شروع مجدد تمرینات و دیدار های بعدی کانون جریان یابد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۶۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰