loading
در حال بررسی درخواست شما
بیش از این خواهم بود
بیش از این خواهم بود

بیش از این خواهم بود


بدترین اتفاق ها گاهی می توانند فرصتی جدید برای بهترین ها شوند!
مصدومیت رابین ون پرسی و نیکلاس بنتنر و دور شدن ادواردو از آرسنال قدم هایی ناراحت کننده بودند که حالا مهاجم تازه وارد آرسنال را خیلی زود به اوج رسانده اند.
مروان شاماک که در تابستان به جمع آرسنالی ها پیوست، خیلی زود فرصت کافی برای درخشش را بدست آورد تا حالا مهاجمی مطمئن و تاثیر گذار برای هم تیمی هایش باشد.
سمیر نصری که همچون مروان فصل خوبی را شروع کرده است، در مصاحبه ی خود به تمجید از هم تیمی شماره 29 اش پرداخت.
«مروان پیش از این هم نشان داده است که چقدر می تواند برای ما مفید باشد. او یک مرد هدف است و توپ های هوایی را به خوبی برنده می شود و البته مهاجم خودخواهی نیست.
او در عین حال توانایی دادن پاس های خوب را نیز دارد و در مجموع کیفیت مورد نیاز برای لیگ برتر را در اختیار دارد.»
سمیر که مثل شاماک از لیگ فرانسه به انگلستان آمده است، نقاط اشتراک بیشتری با مراکشی جدید تیم دارد و همین باعث نزدیکی بیشتر با وی شده است. «وقتی رسید کمک زیادی به او کردم. من او را از بازی در مقابل هم در لیگ فرانسه هم می شناختم ولی در خارج از زمین نیز با هم آشنا بودیم. مروان پسر خوبی است و من او را به عنوان یک شخصیت نیز دوست دارم؛ به همین دلیل کمک کردن به او برایم آسان است.»

و دومین مسافر لو شمپیونه، لورن کاشیلنی:«درباره ی لورن واقعا شگفت زده شدم، چون در فرانسه خوب او را نمی شناختم ولی او واقعا یک دفاع خوب است. او دوئل ها را پیروز می شود، در هوا موفق است، قدرت بدنی مناسبی دارد و تکنیکش برای یک مدافع خوب است و این بدان معنی است که می تواند خوب با هافبک ها کار کند.
او نشان داده که حتی جلو می آید و گل زنی نیز می کند.»

و آخرین سوژه ی مصاحبه ی سمیر، سمیر نصری!
فرانسوی 23 ساله ی آرسنال که در بازی های اخیر آرسنال، پس از مصدومیت بار دیگر به اوج بازگشته و 4 توپ برابر تاتنهام و وست بروم به تور دروازه ی حریف رسانده، هنوز منتظر روزهایی بهتر از خود است:«هم چنان فضای زیادی برای پیشرفت دارم و حالا فقط حواسم جمع این است که مصدومیت جدیدی نداشته باشم.
احساس می کنم فصل را خیلی خوب شروع کردم ولی بعد از آن چند جراحی کوچک داشتم. حالا همه ی آن ها به خوبی گذشته و حس مثبتی دارم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۱۱
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۷۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰