loading
در حال بررسی درخواست شما
 وقتی موقعیت دارید ، باید گل بزنید
 وقتی موقعیت دارید ، باید گل بزنید

وقتی موقعیت دارید ، باید گل بزنید


در مورد اینکه آیا تیمی که بهتر بود ، پیروز شد


نمی خواهم بیش از حد دو تیم را مقایسه کنم. فکر می کنم توانستیم ثابت کنیم که می توانید خوب بازی کنید و ببازید. بازی باید پیش از شروع ، تمام می شد! ما در دقیقه ی اول ، دو موقعیت داشتیم و واقعا نمی دانم چگونه توانستیم ضربه ی سر از درون شش قدم را خراب کنیم. در این سطح ، برای هدر دادن چنین موقعیت هایی می توانید تنبیه شوید.


فکر می کنم کمی هم بدشانس بودیم. زیرا گل اول بر روی سانگ خطا شد ، 100% خطا بود. پس از آن روی تیر اول ، اشتباهی کردیم که نباید می کردیم و دروگبا از این اشتباه استفاده کرد. در نیمه ی دوم، بازی یکطرفه بود و در 10-15 دقیقه ی پایانی ، چلسی ضد حمله می زد. ولی ما در چنین سطحی ، موقعیت های زیادی را از دست دادیم. در یک سوم نهایی ، چه از لحاظ دفاعی و چه از لحاظی تهاجمی ، باید فرصت طلب تر باشید. ما عملکرد تیمی و انرژی فوق العاده ای داشتیم.


می توانستید ببینید که بازیکنان چلسی در پایان بازی دچار گرفتگی عضلات شدند زیرا مجبور بودند که زیاد بدوند، به همین خاطر تیمم را تحسین می کنم. ولی برای قهرمان شدن باید فرصت طلب تر باشیم ، ما نمی توانیم چنین بازی ای را ببازیم.


در مورد اینکه تیمش چقدر فرصت طلب بود


مهاجمان آنها فرصت طلب تر از مهاجمان ما بودند و تفاوت در همین بود زیرا به غیر از این ، معتقدم که چلسی امروز سختی های زیادی کشید. آنها مدت زیادی از بازی را تحت فشار بودند.


در مورد گل نردن در عین حاکم بودن بر بازی


امروز موقعیت برای گلزنی داشتیم. وقتی که فرصت هایی که ما امروز داشتیم نصیبتان می شود ، باید آنها را گل کنید.


در مورد اینکه آیا از دست تیمش عصبانی است


خیر. برای تیمم احساس تاسف می کنم زیرا آنها انگیزه ی و نمایش فوق العاده ای داشتند و برای این انگیزه ، فقط می توانید به آنها تبریک بگویید. از این بابت که آنها مزد تلاششان را نگرفتند ناراحتم ولی ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم. وقتی که گل نزنید و از موقعیت هایتان استفاده نکنید ، نمی توانید بازی های بزرگ را ببرید.



در مورد نکات مثبت


نکات مثبت زیادی در این بازی وجود دارد زیرا به از نظر من ، به طرز تعجب آوری حاکم بر بازی بودیم. ما بدون امتیاز به خانه می رویم و اگر به این نگاه کنید که ما هفته ی پیش چگونه 2 امیتاز در ساندرلند از دست دادیم ، و این هفته نیز شکست خوردیم ، متوجه می شوید که با اینکه کیفیت لازم را داریم ، ولی این کافی نیست.


در مورد مصدومان تیمش


امروز برای بردن بازی ، بازیکنان لازم را داشتیم. مهم نیست که چه کسی در زمین بود ، ما کیفیت لازم برای پیروزی در این بازی را داشتیم.


در مورد اینکه آیا جک ویلشر نشان داد که مرد بازی ها بزرگ است


بله. او کمی خسته شد زیرا تمام تلاشش را کرد ولی او فقط 18 سال دارد و وقتی به عملکرد او در این بازی نگاه می کنید ، فقط می توانید بگویید " تبریک می گویم جک ، همینطور ادامه بده" .


در مورد مصدومیت آبو دیابی


قوزک او آسیب دیده و وضعیتش برای بازی تیم ملی فرانسه مشخص نیست.


در مورد تاکتیک های تهاجمی او


احساس کردم که ما تیمی هستیم که می خواهیم توپ را در اختیار داشته باشیم و در خارج از خانه دست و پا بسته نباشیم. هر تیمی که به اینجا بیایید و دفاع کند ، تنبیه خواهد شد. اگر به آنها اجازه دهید که در نیمه ی زمین شما بازی کنند ، آنها مهاجمان توانمندی دارند و از اشتباهات شما بهترین استفاده را می کنند.


تصمیم گرفتم که در زمین آنها بازی کنیم و در کل فکر می کنم که بسیار خوب بازی کردیم و از تیمم تشکر می کنم. آنها فوق العاده خوب کار کردند. وقتی که چنین بازی با کیفیتی به نمایش می گذارید ، دوست دارید که به پاداشتان برسید و زمانی که ما بدون امتیاز به خانه بر می گردیم ، باید بررسی کنیم که چرا این اتفاق افتاد و فرصت طلب تر باشیم. پایه ی کار به درستی بنا شده ، تیم به خوبی هماهنگ و متحد است فقط باید این ها را به امتیاز تبدیل کنیم.


در مورد سبک بازی چلسی


نمی خواهم در مورد سبک چلسی قضاوت کنم. می دانم زمانی که پیروز می شوید ، همیشه درست کار کرده اید.


در مورد کورس قهرمانی


چلسی یکی از کاندیدای قهرمانی است ولی راه زیادی باقی مانده است. این بازی سرنوشت ساز نبود. آنها در وضعیت خوبی قرار دارند ولی آنها هم می توانند امتیاز از دست بدهند.


در مورد احساس اینکه اتفاقات گذشته در حال تکرار است


مردم اینگونه خواهند گفت ولی من چنین احساسی ندارم. من احساس می کنم که دو تیم بسیار به هم نزدیک اند. باید چلسی امروز را تحسین کنیم. آنها در جلوی زمین ، از اشتباهات ما استفاده کردند و خیلی بیشتر از ما فرصت طلب بودند.


در مورد اجتناب ناپذیر بودن گل زدن دروگبا


این حرف بدرد مطبوعات می خورد نه ورزش. در ورزش هیچ چیز اجتناب ناپذیر نیست. به او تبریک می گویم ولی این بدین معنی نیست که این روند تا ابد ادامه خواهد داشت.


در مورد فرصت از دست رفته ی کوشلنی در اوایل بازی


فکر می کنم بجای اینکه بدنش را بچرخاند و رو به دروازه باشد ، بیش از حد به سمت کرنر چرخیده بود. او ارتفاع توپ را به خوبی تخمین نزد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۱۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰