loading
در حال بررسی درخواست شما
مارک هنوز به آرسنال فکر میکند
مارک هنوز به آرسنال فکر میکند

مارک هنوز به آرسنال فکر میکند

مارک شوارتزر دروازبان استرالیایی فولهام در مصاحبه با رسانه های کشورش امکان پیوستن به توپچیها در پنجره نقل وانتقالات زمستانی را رد نکرد.
وی که در تابستان ئر مرکز توجهات قرار داشت علیرغم میل باطنی اش مجبور شد که در فولهام بماند چرا که مارک هیوز مایل به حفظ وی د رتیمش بود واخیرا هم اعلام کرده که فولهام فصد دارد تا به وی قرارداد جدیدی پیشنهاد نماید.
دراین میان شوارتزر امیدش را برای حضور در ارسنال وهمینطور لیگ قهرمانان از دست نداده است ومعتقد است که در ژانویه میتواند شرایطش را دوباره برای جدایی بررسی کند.
وی در مصاحبه با رسانه های استرالیایی گفت:تا ژانویه اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد اگر دوباره پیشنهاد مطرح شود بطور جدی به ان فکر میکنم وان را بررسی خواهم کرد باید ببینیم که چه پیش می اید این اولین بار درتمام طول دوران حرفه ای من است که میخواهم به هرنحوی به خواسته ام برسم!
شوارتزهمچنین از اینکه ارسنال به او علاقه مند بوده است بسیارخرسند است ومیگوید که پس از این پیشنهادفکر کردن به اینده وتصمیم گیری برای او بسیار دشوار شده است!
شوارتزر ادامه داد :سخت ترین دوران حرفه ای خودم را سپری میکنم واین اولین بار است که میخواهم به هرنحوی که شده به خواسته ام برسم من زمان زیادی ندارم اگرشما 30 ساله باشید میتوانید برای اینده برنامه ریزی کنید ولی من 37 ساله هستم ومیخواهم به ارزویم برسم!وقرصت بسیار خوبی برای من بود که از دست رفت!
پیشنهاد توپچیها بسیاراغوا کننده بود ولی گاهی اوقات شما چاره ای ندارید جز اینکه خودتان را با شرایط وفق دهید وبه زندگی عادی بازگردید!
باید بسختی کار کنید واین بسیار مهم است مردم تنها از روی نمایش هفتگی شما در زمین در مورد شما قضاوت خواهند کرد پس سخت تمرین کردن بسیار مهم وتاثیرگذار است.
اگر سخت کارنکنم ونمایش مناسبی نداشته باشم انوقت کسی سراغ من را نمیگیرد!
اخرین چیزی که میتوانم بگویم این است که من هرکجا که باشم سعی میکنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۱۲
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۹۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰