loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس رسید ولکات هم بزودی باز میگردد
فابرگاس رسید ولکات هم بزودی باز میگردد

فابرگاس رسید ولکات هم بزودی باز میگردد

فابرگاس در بازی بعدی حاضرخواهد بود واین در حالی است که تئو ولکات تا پیش از اتما اکتبر در دسترس خواهد بود.
بنظر میرسد پس از وقفه ای که بدلیل مسابقات ملی در اروپا ایجاد شده است سس فابرگاس به بازی بعدی توپچیها در مقابل بیرمنگام خواهد رسید همچنین احتمال دارد که تئو ولکات به بازی حساس توچیها در مقابل منسیتی که دو هفته بعد ازبازی با بیرمنگام برگذارخواهد شد برسد.
لازم به ذکر است که فابرگاس هنگام بثمررساندن گل در مقابل ساندرلند مصدوم شد و ولکات که در شروع فصل فرم بسیار خوبی داشت در دیدارانتخابی انگلستان در مقابل سوئیس از ناحیه قوزک پا بشدت اسیب دید.
شایان ذکر است که فابرگاس علیرغم امادگی کامل در دیدارهای اسپانیا مقابل اسکاتلند و لیتوانی به میدان نخواهد رفت.
ولکات هم اکنون روند بازیابی را بخوبی طی میکند وبه هیچ وجه برای بازگشت تحت فشار نیست همچنین المونیا دروازبان شماره یک توپچیها که بدلیل مصدومیت از ناحیه ارنج دوبازی گذشته تیمش را از دست داده بود وفابیانسکی را بجای خود در درون دروازه میدید اماده بازگشت به میادین است.
گفتنی است نیکلاس بنتنر که تاکنون در این فصل به میدان نرفته است انتظار میرود تا اخر ماه جاری به مرز امادگی کامل خواهد برسد.
 بنتنر دراین مورد گفت:کاملا اماده ام برخی از بازیکنان به تیمهای ملی پیوسته اند ولی من با سایر هم تیمی هایم تمرینات خوبی داشتم وبسیار لذت بردم!
بنظرم به چند بازی در تیم ذخیره ها نیاز دارم تا بتوانم به امادگی کامل برسم امیدوارم بتوانم درمدت 14 روز به مسابقات بازگردم.
همچنین انتظار میزرود که کایران گیبز به زودی به تمرینات بازگردد واین درحالی است که ونگر تایید کرد که مصدومیت اشیل پای ورمائلن به اهستگی در حال بهبوداست.
رابین ون پرسی دیگر مصدوم ارسنال از ابتدای ماه نوامبر در دسترس خواهد بود واین درحالی است که ارون رمسی پس ازنه ماه دوری از میادین بدلیل شکستگی  پا تا پیش از کریسمس در دسترس خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۱۴
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk
بازدید: ۹۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰