loading
در حال بررسی درخواست شما
فرصتی برای بالا رفتن
فرصتی برای بالا رفتن

فرصتی برای بالا رفتن

در حالی که در میان بازی های ملی هستیم بازیکنان آرسنال نیز بیشتر حواس خود را برای تیم های ملی کشورشان گذاشته اند تا در بازی های مقدماتی یورو 2012 بتوانند با درخشش در تیم خود موقعیت کشورشان را برای این مسابقات بهبود دهند .
سمیر نصری که با دعوت لوران بلان عضو  تیم ملی فرانسه است عقیده دارد زمان این رسیده که فرانسه با بازی های خوب خود بتواند خود را بالا بکشد .
" هدف کلی من این است که بتوانم مهم ترین بازیکن تیمم باشم .
هدف نهایی ما رفتن به یورو 2012 است و اینکه بتوانیم تورنومنت خوبی آن جا داشته باشیم . اگر به آن جا برویم تیم های تشنه زیادی هستند که می خواهند بدرخشند و البته خیلی ها عقیده دارند فرانسه مانند یورو 2008 کیفیتی ندارد و هم چنین در این جام جهانی نیز درخششی نداشت . فرانسه به اندازه ای که باید در ان مسابقات خوب نبوده بنا بر این ما می خواهیم به استاندارد های تیم برگردیم و فرانسه را بالا بکشیم . "

سمیر که عقیده دراد ترکیب به مربی جدید احترام خاصی می گذارد درباره شروعشان گفت :

" می توان دریافت که همگی می خواهند واقعا بازی کنند و این برای یک مربی بسیار خوب است .
او ( لوران بلان ) بسیار قابل احترام است . او توانسته جام جهانی را پیروز شود . برای منچستر یونایتد بازی کرده و در اینتر و بارسلونا نیز حاضر بود و به عنوان مربی در بودو توانسته لیگ فرانسه را پیروز شود و تیم را تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بالا بیاورد . این یک بکگراند بسیار خوب برای وی است و اینکه می خواهد برای مسئولیتی که دارد همه کار بکند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۱۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰