loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش به سمت ترکیب اصلی
پیش به سمت ترکیب اصلی

پیش به سمت ترکیب اصلی

هنری لانسبوری جوان تاکید کرد برای رسیدن به ترکیب اصلی بسیار تشنه است و بعد از نمایشش در کارلینگ کاپ خواهان بازی در لیگ برتر نیز هست .
هافبک خوش استیل توپچی ها که در این روز ها مشغول بازی در تیم زیر 21 سال انگلیس نیز بود توانست در بازی جام اتحادیه در ورزشگاه خانگی تاتنهام , وایت هارت لین , اولین گل بازی را وارد دروازه حریف کند .

" فقط به تلاشم برای رسیدن به ترکیب اصلی ادامه می دهم . فقط باید کارم را به سختی ادامه دهم و امیدوار باشم که شانس هایی به من برسد .
بدر بازی با پارتیزان بلگراد روی نیمکت بودم و این اولین بازی لیگ قهرمانان من بود که در لیست 18 نفره بودم . این نیز یک تجربه عالی برای من بود و می خواهم دوباره از این تجارب نصیبم شود . "

هنری که فصل گذشته به صورت قرضی در مقطعی به تیم واتفورد منتقل شد از تمرین با ترکیب اصلی تیم اینگونه می گوید :

" شما نمی توانید آموزشی که از آن ها می گیرید را متوقف کنید . فقط به اینکه آن ها چگونه بازی می کنند نگاه کنید و با آن ها در روز های زیادی تمرین کنید . از ان ها یاد خواهید گرفت که چگونه توپ را به حرکت در می آورند و به مقصد می رسانند .
اینکه با بازیکنانی نظیر سمیر نصری تمرین کنید بسیار خوب است . آن ها بسیار از کمک به من شادمان هستند . من با همه آن ها همیشه صحبت می کنم و ان ها نیز کمک های بسیاری به من می کنند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰