loading
در حال بررسی درخواست شما
پشت به تاریکی !!!
پشت به تاریکی !!!

پشت به تاریکی !!!

رابین با بازی های درخشان خود آرسنال را با 7 گل طلایی یاری کرده و امروز تیمش را در نزدیکی صدر میبیند .
روبین موفقیت ها را در برابر آن زمانی میگذارد که ممکن بود یک جوان تسلیم شده هلندی باشد . او با یک تصویر از تیم زیر 14 ساله ها تصدیقی بر انتخاب خود میگذارد .
رابین در این مورد گفت » زندگی من میتوانست کاملا متفاوت از اینی باشد که هستم . من در محله ی خشنی در روتردام بزرگ شدم و در آنجا خیلی از موارد با هم در آمیخته شده بود .
من از معدود هلندی های سفیدی بودم از دوستانی از آفریقا و ترکیه و مراکش داشتم . البته شیطنت هایی داشتم به مغازه میرفتم و دو ابنبات بر میداشتم و فقط پول یکی را حساب میکردم .
تا 14 سالگیم به بازیگوشی گذشت و آنچه همسن هایم میکردند ، من هم میکردم اما در آن سن حس کردم دوراهی بزرگی در زندگی ام وجود دارد . به سادگی میشد گمراه شوم ، میدیدم دوستانی را که کارهای احمقانه میکردند . دوستانم سعی میکردند من رو مست کنند و سیگاری ام کنند ، خوب اسم اونجا هلند است ...
اما فوتبال چیز دیگری بود ! به آن واقعا علاقه داشتم و از هر چیزی برابم مهمتر بود
کاری نداشت ، نیمی از تیم این چنین رفتارهایی داشتند اما من نه ! من حس میکردم 14 سال سن کمی برای نوشیدن و کشیدن است ! به من میگفتند امتخان کن و فقط همین را میشنیدند : "نه"
حالا بعد از سال ها باز هم به تیم 14 ساله ها نگاه میاندازم ... من کجا و مستان آن زمان کجا ( مترجم ، منظور روبین مقایسه با هم قطارهایش است )
یکی از انها کاری کرد که هیچکدا نتوانستند .

"" تمرکز به آرسنال ""

ون پرسی در ادامه به تمرکز خود بروی آرسنال و لیگ قهرمانان و جزیره اشاره کرد .
من در آرسنال فقط یک خیریه برده ام و یک حذفی ! متنفرم که با این کارنامه تیم را ترک کنم ... من در ارسنال شانس بازی با فابرگاس و ادورادو ، آرشاوین و نصری و والکات را دارم یعنی کسانی که زیبا بازی میکنند...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۷۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰