loading
در حال بررسی درخواست شما
یکی از بهترین دستآوردهایم ...
یکی از بهترین دستآوردهایم ...

یکی از بهترین دستآوردهایم ...


پس از بحران شدید اقتصادی در سراسر جهان و نزولی که بسیاری از باشگاه های سطح اول اروپایی را در بر گرفت، پایداری و ثبات مالی آرسنال به رهبری مرد فرانسوی تازه خود را نشان داد. ثباتی که منجر به روندی مثبت و رو به رشد در صورت مالی باشگاه آرسنال گردید.

این تمام داستان نبود و شیرینی کار وقتی بیشتر بر مذاق رئیس چشیده شد که در تمام سال های حضور وی هیچ گاه توپچی ها 4 مکان اول لیگ را از دست ندادند. «بله همین طور فکر می کنم [یکی از بزرگترین دیستاوردهایمان پایان همیشگی مان در میان چهار تیم نخست بود] و در عین حال وضعیت صحیحی از تراز مالی داریم.»

«ما در جامعه ای زندگی می کنیم که درگیر بحران است. چرا؟ بعضی مردم این طور فکر می کنند که:"بله، ما هر کاری دوست داریم انجام خواهیم داد و اگر به مشکلی برخورد کردیم یک بیلیونر می آید و و ما را نجات می دهد."
معنی آن این است که مثلا شما روی خرید یک بازیکن قمار می کنید و ناگهان برنده ی جام اروپا می شوید و با خود می گویید کار درستی کردم. کارخانه ها هم مشکلی مشابه همین با منابع مالی در دسترس خود دارند. چیزی که در فوتبال نا معقول تر به نظر می رسد این است که شما به خاطر این بی فکری جایزه هم می گیرید!

در چنین حالتی 9 بار از 10 بار کار درست از آب در نمی آید و در واقع شما 9 بار در وضعیتی بد قرار می گیرید. نمی شود در هر گوشه از خیابان بیلیونری پیدا کرد که بیاید و بدهی شما را صاف کند!»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۴
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰