loading
در حال بررسی درخواست شما
همین قدر راجع به تکل ها کافیست
همین قدر راجع به تکل ها کافیست

همین قدر راجع به تکل ها کافیست


مرد فرانسوی آرسنال، آرسن ونگر که همواره یکی از دغدغه های اصلی خود را مبارزه با بازی خشن موجود در انگلیس دانسته و در برابر آن ایستاده است دیگر از این مبارزه خسته شده و احساس می کند سهم خود را به انجام رسانده.

ونگر که در مدت اخیر مصاحبه های پرشماری راجع به این موضوع داشته حالا دیگر خود را تنها نمی بیند و با افکار مشابهی که در کنار خود می بیند، کار خود را تمام شده می داند.

آرسن که طی هفته ی گذشته عقیده اش را تحت حمایت دنی مورفی دید، در کنفرانس پیش از بازی با بیرمنگام در پاسخ به سوالی که آیا دلیل مصدومیت ها در لیگ انگلستان بازیکنان تیم های رقبیب اند پاسخ داد:«شما چطور فکر می کنید؟ فکر می کنید همه ی مصدومیت ها اتفاقی است؟ این خدا نیست که روی این افراد تکل می زند، این خود بازیکنان اند.
شما می دانید من در این باره چه فکری می کنم. روزنامه ها پر از صحبت های من در این مورد است و حالا یکباره دیگر تنها نیستم. بنابراین دیگر نمی خواهم صحبت کنم چون در زمانی که این نظرات را گفتم از تمام کشور مورد هجمه قرار گرفتم و دیگر لازم نیست بیشتر از این راجع به نظر من بدانید.»

«من دو ماه گذشته به خاطر صحبت هایم مورد این رویارویی ها قرار گرفتم و حالا یک چیز را فهمیدم: من نمی توانم روندی که در انگلستان وجود دارد را تحت تاثیر قرار دهم و بنابراین دهانم را خواهم بست!»

ونگر همچنین درباره ی ایده آلش در این موضوع ادامه داد:«باید مطمئن شویم که بازیکنان این را فهمیده اند که وقتی وارد میدان می شوند، اگر کار کثیفی انجام دهند که داور نبیند، باز هم مجازات خواهند شد.
این در بعضی کشورهای دیگر مانند فرانسه اتفاق می افتد؛ شما در فرانسه می توانید مجازات شوید. یک تکل کثیف که داور نبیند، مجازات خواهید شد؛ حتی اگر داور ببیند و خوب تنبیه هم نکند باز ممکن است مجازات شوید. این می تواند حتی تا 6 ماه باشد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۴
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰