loading
در حال بررسی درخواست شما
نیمه ی دوم نگران کننده بود.
نیمه ی دوم نگران کننده بود.

نیمه ی دوم نگران کننده بود.


آبی های بیرمنگهام به سرمربی گری الکس مک لیش در یک بازی سخت در حالی که با گل نیکولای زیگیچ از آرسنال پیش افتاده بودند نتوانستند نیمه را با برد پشت سر بگذارند و گل تساوی سمیر نصری از روی نقطه ی پنالتی باعث شد توپچی ها در نیمه ی دوم مدعی کسب هر سه امتیاز بازی شوند.

مک لیش که پنالتی بر روی شاماک را جدل آمیز می داند درباره ی این صحنه از بازی گفت:«از آن موقعیت پنالتی به نظر می رسید چون اسکات پایش را جلو گذاشت و در چنین موقعیتی باید منتظر تصمیمی بر علیه تان باشید.
ولی وقتی واکنش بازیکنانم را دیدم، فکر می کنم ماجرا بیش از این باشد. بازیکن ها اصرار داشتند اسکات هرگز با او برخورد نکرده و من فقط می توانم چیزی که بازیکنانم گفته اند را به شما بگویم. این یک موقعیت سخت برای داور بود. اگر افراد [شاماک] بخواهند شبیه سازی کنند کار برای داورها مشکل می شود ولی عقیده ی بازیکنان که این بود که اصلا" او را نزده اند.»

مک لیش همچنین درباره ی اخراج دقایق پایانی جک ویلشر ادامه داد:«تکل بدی بود. فکر می کنم اگر کارت قرمز داده نمی شد باید کوله پشتی هایمان را جمع می کردیم و می رفتیم خانه. زیگیچ خوش شانس بود که آسیب شدیدی ندید.
در سال های اخیر هر بار که با آرسنال رو به رو شده ایم، مجبور بودیم با مسئله ی ادواردو نیز دست و پنجه نرم کنیم. امروز در یک برنامه دیدم که گزارش گر می گفت قصد دارد برود و با ادواردو درباره ی آن تکل صحبت کند، این دیگر افتضاح است.
مارتین تیلور همان طور که قبلا" هم گفته بودیم بازیکن کثیفی نیست و فقط یک تکل بد موقع زده بود که باعث آن آسیب وحشتناک برای ادواردو شد ولی این تکل [توسط ویلشر] نیز می توانست موجب مصدومیتی جدی برای زیگیچ شود.
ما می دانیم که ویلشر بازیکن کثیفی نیست ولی این نشان می دهد که در این بازی پرآشوب فوتبال ممکن است بازیکنان در زمانی نادرست تکل بروند.»

و اما پس از تمام صحنه های بحث برانگیز بازی مک لیش از بازی تیمش و نحوه ی ارائه ی آن در مجموع خوشحال است و می گوید:«در حالت کلی بیشتر زمان بازی مالکیت توپ در اختیار آرسنال بود و من در نیمه ی دوم بیشتر از نیمه ی اول نگران بودم.
فکر می کنم در نیمه ی اول واقعا" عالی بازی کردیم؛ نقشه ی بازی مان را اجرا کردیم، بر روی تاکتیک هایمان کار کردیم و در تمام هفته بر روی ساختارمان کار کرده بودیم و این ها تا پیش از پنالتی خوب کار کردند.»

«بازیکنان روی گل دوم ضعیف دفاع کردند و برای لحظه ای کمی از این ناراحت بودیم که بازیکنان در حالتی قرار داشتند که هر لحظه برای دریافت گل های بیشتر مورد تهدید قرار داشتند. ولی ما شرایط را عوض کردیم و پیامی که به درون زمین فرستادیم این بود که فقط یک گل عقبیم و هنوز می توانیم به بازی برگردیم و تا آخرین لحظه بجنگیم  و مطمئن شویم که برای قلمرو خود به حد کافی مبارزه کرده ایم.»

«چند ضربه ی آزاد و کرنر داشتیم که زیاد نبود ولی خب ما با آرسنال در یک سطح قرار نداریم و این چیزی بود که برای یک سرانجام خوب آرزویشش را می کردیم. ما در پایان دادن کار و ضربات نهایی در آن سطح نیستیم و این چیزی است که در هفته های اخیر ما را آزار داده است.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۵
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : bcfc.com
بازدید: ۶۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰