loading
در حال بررسی درخواست شما
نگرش تیمی هوشمندانه ای داشتیم
نگرش تیمی هوشمندانه ای داشتیم

نگرش تیمی هوشمندانه ای داشتیم


در مورد پیروزی ساده


معتقدم ما این برد را ساده کردیم ، زیرا عملکرد تیمی خوبی داشتیم. گل ها خود به خود در طول مدت بازی و از طریق توانایی تاکتیکی ما آمدند و در مجموع معتقدم که توانایی تاکتیکی ما ، کم کم آنها را خسته کرد ، مخصوصا در نیمه ی دوم ، گل ها روی یک - دو ها و مالکیت توپ زده شدند. احساس می کنم که آنها در نیمه ی اول با تلاش زیادی به دنبال توپ دویدند و خوب دفاع کردند و ما از این کار در نیمه ی دوم بهره بردیم.


در مورد ترکیب ویلشر-فابرگاس


بله ، متقاعد شده ام که موثر است. سسک امشب به تازگی از مصدومیت برگشته است ولی جک در سطح پختگی بالایی قرار دارد ، وقتی که او بازی می کند، هیچوقت فکر نمی کنید که 18 سال داشته باشد. آن دو به خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند. خط هافبک امشب خوب کار کردند.


در مورد اینکه آیا این بازی خیلی ساده بود


وقتی که 0-1 می برید ، بسیار سخت است و وقتی 1-5 می برید مردم فکر می کنند بسیار ساده است. سخت است که همواره بررسی کنید که چرا 1-5 پیروز شده اید. ولی فکر می کنم امشب نگرش تیمی هوشمندانه ای داشتیم و از لحاظ تاکتیکی در سطح بسیار خوبی بودیم. اتفاقی که در لیگ قهرمانان می افتد این است که این تیم ها ، عادت دارند که در لیگ کشور خودشان یکه تازی کنند و به همین خاطر فوتبال بازی می کنند. شما فقط مقابل تیم هایی که فقط دفاع می کنند بازی نمی کنید. زمانی که از حریف برتر باشید ، همواره فرصت برای گل زدن خواهید داشت.


در مورد آماده شدن برای بازی با سیتی


بازی با منچستر سیتی از آن دسته بازی های سخت است نکته ی مهم امشب این بود که پیروز شویم و سپس آماده ی بازی بعدی شویم. ما دو بازی آخر خود را برده ایم و بسیار مهم است که با اعتماد به نفس مناسب و اطمینان از نحوه ی برخوردمان ،به دیدار منچستر سیتی برویم. نتیجه مهم است ولی تعداد گل ها برای من اهمیتی ندارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰