loading
در حال بررسی درخواست شما
3 هدیه به آن ها دادیم!
3 هدیه به آن ها دادیم!

۳ هدیه به آن ها دادیم!


یک شکست خرد کننده در ورزشگاه امارات پس از 2 برد پیاپی شاختار در لیگ قهرمانان چیزی بود که هواداران صدرنشین لیگ اوکراین را در پایان شب ناراحت به خانه فرستاد.
نارنجی های شاختار که در 15 بازی این فصل خود تنها یک شکست و یک تساوی در کارنامه داشتند، بازی سختی را در لندن گذراندند تا خیلی زود به نقشه های خود را برای بازی برگشت آماده کنند.

میرکا لوچسکو سرمربی شاختار پس از بازی دیشب گفت:«در کنفرانس پیش از بازی نیز گفته بودم، این نبرد شامل دو بازی است. اولی را امروز بازی کردیم و دومی در دونتسک برگزار خواهد شد. هیچ بهانه ای برای نتیجه ی امشب وجود ندارد. ما سه هدیه به آرسنال دادیم: دو گل احمقانه و یک پنالتی که احتمالا" داور تحت فشار جمعیت به نفع آن ها اعلام کرد. وقتی بازی 3:0 شد دیگر همه چیز واضح بود.
پیش از دریافت گل اول تیم حریف نتوانسته بود موقعیتی روی دروازه ی ما ایجاد کند و هدیه ی ما باعث شد آن ها جلو بیافتند. حالا مهم ترین چیز این است که بهترین سرانجام از این بازی را برای خود ایجاد کنیم و با این تجربه خود را مهیای بازی دو هفته ی بعد در دونتسک کنیم. امیدوارم در بازی بعد تیمم شجاعانه تر بازی کند و با اعتمادی بیشتر به قابلیت های خود قدم به میدان بگذارد.»

دیروز گفته بودید که قصد دارید با ارائه ی یک بازی هجومی نتیجه ای خوب از خود به جای بگذارید، ولی بازی امروز نشان می داد که تیم نمی تواند چنین توقعاتی را برآورده کند ...

«بله ما امروز بد بازی کردیم. آرسنال امشب برتری ای داشت که نمی توانستیم از آن شگفت زده شویم؛ آن ها در خانه بازی می کردند. و علاوه بر این در بعضی لحظات تفسیر داور از اتفاقات بازی را نیز دوست نداشتم.
آرسنال یک بازی خوب و سازمان دهی شده از خود به نمایش گذاشت و ما هم دو اشتباهی را در نیمه ی اول انجام دادیم که نتیجه ی نهایی بازی را تحت تاثیر قرارداد. اولی توپی که پیاتو نتوانست پوشش دهد و باعث شد آرسنال از ما جلو بیافتد و اما اشتباه دوم این بار توسط یک بازیکن باتجربه در تیممان مثل سرنا. به هر حال معتقدم که امروز بازی آرسنال چندان با یک گروه قبر کن برای ما تفاوتی نداشت!»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۸
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : shakhtar.com
بازدید: ۷۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰