loading
در حال بررسی درخواست شما
قسمت دوم مصاحبه آرسن
قسمت دوم مصاحبه آرسن

قسمت دوم مصاحبه آرسن

ادامه مصاحبه آرسن ونگر پس از دیدار برابر شاختار که توسط سایت رسمی باشگاه در دو قسمت بر روی خروجی آن قرار گرفت :

درباره جورو و اسکیلاچی ...
یوهان به خوبی در بازی کار کرد و اسکیلاچی نیز یک لیدر خوب بود . او یکی از ساکت ترین هاست اما اگر از وی نظر خواهی کنید به خوبی صحبت می کند . او با هافبک ها صحبت می کند و همینطور با یوهان و مدافعان کناری . او آرام است و در عقب زمین حضور خوبی دارد .


درباره روحیه جک ویلشر...
از از چالش های بازی پنهان نمی شد . نکته مهم بازی امشب این بود که وی فقط می خواست فوتبال بازی کند . او فقط به عنوان یک بازیکن واقعی فوتبال به مسابقات می رود . او در مرحله تکنیکی خوبی قرار دارد اما هیچ گاه از چالش های بازی پنهان نمی شود و در جنگ ها شرکت دارد . این یکی از کیفیت های بارز وی است که باعث می شود شما نخواهید وی را از دست بدهید .

اینکه چگونه می تواند برای انگلستان شروع کند ...
بدون اینکه وی تیتر روزنامه ها شود سخت است که این را گفت . اگر شما عکس این سوال را بپرسید ( اینکه او آماده بازی برای انگلستان نیست ) آن وقت سخت است که نه بگوییم .

درباره جنگ های ویلشر در بازی شاختار بر سر توپ...
شما بازیکنانی را می خواهید که برای توپ بروند . البته بشرطی که نیت آن ها توپ باشد . اگر او کمی تعلل می کرد شای آن اتفاق می افتاد . او کمی دیر رفت ولی کاملا برای توپ حرکت می کند .

درباره بهترین پست جک ویلشر ...
او کاملا در جای جای خاصی نیست . او در میانه است . او بیش از اینکه یک هافبک کنار باشد می تواند بازیکن باکس تو بکاس باشد . همچنین می  تواند پشت مهاجمین به خوبی بازی کند . او می تواند نفوذ کند و توانایی قطع توپ خوبی دارد . به او وقت بدهید بگذارید بازی کند و می دانم این برای شما سخت خواهد بود .

درباره برخورد ادواردو ...
اگر شما می خواستید یک نفر از شاختار امروز گلزنی کند او ادواردو بود چرا که همه احساس بسیار خوبی برای وی دارند . همه می دانند او چه بازیکنی بود وقتی به اینجا آمد و سپس چه شد . روحیه جنگندگی وی همیشه عالی بوده . ما برای وی خوشحالیم .

درباره وین رونی ...
این داستانی است که من در روزنامه ها خواندم اما می خواهم واکنش نداشته باشم . این به این معنی است که ما هیچ کس را نخواهیم خرید . ما مهاجمان کافی داریم . امشب ما بندتنر و والکات را در اختیار داشتیم . آرشاوین روی نیمکت بود و ون پرسی نیز مصدوم است . با تمام بازیکنان چه کار باید بکنیم ؟
ما علاقه مند به خرید بازیکن نیستیم . ما در بازار خرید حضور نخواهیم داشت . هم اکنون 18 اکتبر است و نقل و انتقالات در یک ژانویه باز خواهد شد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰