loading
در حال بررسی درخواست شما
علی بیاید آرسن میرود !
علی بیاید آرسن میرود !

علی بیاید آرسن میرود !


روزنامه ی " خبر های جهان" اینگونه نقل میکند که آرسن ونگرهشدار داده است که اگر عثمانوف عهده دار باشگاه شود آرسنال را به مقصد رئال مادرید ترک خواهد کرد.و این یکی از دلایلی است که کرونکه به صورت شگفت انگیزی در چند ماه گذشته سهام خود را افزایش داده است کرونکه در حالی سهام خود را تا نزدیک به 30 % افزایش داده و خود را به سهامدار اول باشگاه تبدیل میکند که عثمانوف همچنان نسبت به این قضایا متحیر است.
یکی از کارمندان داخلی باشگاه میگوید:
اگر به هر دلیل اوضاع طوری پیش برود که عثمانوف کنترل باشگاه را به عهده بگیرد آرسن ونگر که کاملا به باشگاه وفادار است باشگاه را ترک خواهد کرد.
" او نمیخواهد هیچ کدام ازسهامداران باشگاه در کار او و نحوه ای که او تیم را اداره میکند دخالت کنند. در حالی که عثمانوف مدت هاست بر سر این قضیه می جنگد که با افزایش سهامش در باشگاه ، پول کلانی را برای خرید های باشگاه پرداخت خواهد کرد.
او(ونگر) برنامه هایی دارد و همه دارند میبینند که برنامه های او با موفقیت پیش میروند.این حرف ها بدان معنی نیست که ونگر قصد ندارد بازیکنی را به باشگاه بیاورد،اما تنها بازیکنانی که خود او احساس کند به باشگاه کمک خواهند کرد.ونگر به باشگاه اخطار داده که او نمیتواند با کسی کار کند که بر خرید بازیکنان گران قیمت پا فشاری میکند.
آنطور که به نظر میرسد آرسن ونگر از حضور کرونکه راضیست به این دلیل که کرونکه در کار های بشاگاه قصد دخالت ندارد ..چیزی که در مورد عثمانوف صدق نمیکند.

 

مترجم : cesco

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : tribalfootball.com
بازدید: ۸۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰