loading
در حال بررسی درخواست شما
سپاسگزارم!
سپاسگزارم!

سپاسگزارم!

 

مهاجم کروات که در همین تابستان باشگاه لندنی را ترک کرده بود ، سه شنبه شب و در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برای شاختاردونتسک در ورزشگاه امارات به میدان رفت.

 

وی توسط هواداران آرسنال مورد تشویق قرار گرفت و آنها حتی زمانی که ادواردو دروازه آرسنال را گشود ، وی را مورد تشویق و تحسین خود قرار دادند.

 

ادواردو به وعده ای که قبل از بازی داده بود عمل کرده و بعد از به ثمر رساندن گل خوشحالی نکرد ولی واکنش توپچی های وفادار وی را تحت تاثیر قرار داده است.

 

ادواردو 27 ساله در مصاحبه با تلویزیون آرسنال گفت :" آن باور نکردنی بود. آن شبیه این بود که من هنوز برای آرسنال بازی می کنم. زمانی که من برگشتم آنها نام مرا صدا می زدند . آن فوق العاده بود."

 

وی افزود :"پیش از آن گل ، بازی 5-0 بود بنابراین خوشحالی نکردن من عادی بود. اما من برای 3 سال اینجا بودم ، لحظات زیادی را در کنار مربی ، بازیکنان و هواداران بوده ام ، بنابراین من باید به این احترام می گذاشتم.

 

وی خاطر نشان کرد :" من تا زمانی که بتوانم به تماشای بازی های آرسنال از تلویزیون ادامه خواهم داد.  هرچند که اکنون من یک بازیکن شاختاردونتسک هستم و بهترین کیفیت خود را برای آنها ارائه خواهم کرد ، شبیه آنچه که برای آرسنال انجام دادم."

 

ادواردو در مورد سختی بازی در مقابل آرسنال افزود :"ما پیش از بازی به خوبی آماده شده بودیم. اما در میدان آنگونه که باید می بودیم ، نبودیم. اما تیم مقابل آرسنال بود. آنها مقابل هر تیمی که به اینجا بیاید مدعی برد هستند."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۲,۴۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰