loading
در حال بررسی درخواست شما
همه چیز را خواهیم گرفت
همه چیز را خواهیم گرفت

همه چیز را خواهیم گرفت


پیش از ظهر امروز مراسم مجمع عمومی سالیانه ی باشگاه برگزار شد. جلسه ای با حضور افرادی مانند پیتر هیلوود_رئیس باشگاه_، ایوان گازیدیس_مدیر اجرایی_، استن کرونکه_یکی از چهار سهامدار بزرگ باشگاه_، تعدادی از اعضای طرح حمایتی "سهم هوادار" و آرسن ونگر.

ایوان گازیدیس:«این یک جاده ی رقابتی است که باید گام در آن نهاد. و ما استقلالمان را در آن بدست آورده ایم. به هیچ کس وابسته نیستیم و برای موفقیت های آینده دل به خودمان بسته ایم. با این وجود ما باید به جلو حرکت کنیم و دیگر ساکت ماندن برای ما یک گزینه نیست.» و این جملات کوتاه مدیر اجرایی آرسنال پیش از مرد شماره ی 1 توپچی هاست.

مرد فرانسوی آرسنال که در پنج سال اخیر برای ساخت تیم حال حاضرش سختی های زیادی را به جان خریده است. آرسن از امیدش به تیم جوان و شاگردهای با استعدادش این گونه می گوید:«خوشحال کردن شما دستآوردی عظیم برای من خواهند بود. چیزی که امیدوارم برای همین امسال و سال های پشت سرش اتفاق بیافتد. قول می دهم بهترین توان مان را به طور کامل به این کار اختصاص دهیم. یک فرصت واقعی برای رسیدن به نتیجه ای فوق العاده در این فصل می بینم؛ روحیه ی تیمی داریم، استعداد داریم، اشتیاق و تشنگی مان زیاد است و میل به موفقیت را در وجود داریم. نمی گویم که ضعفی نداریم و از آن نیز آگاهیم ولی به سختی نیز کار خواهیم کرد.»

مرد 60 ساله ی زندگی و 14 ساله ی آرسنال ادامه داد:«ما هوادار و عاشق این باشگاهیم و می خواهیم بهتر از سال قبل بایستیم. تنها راه برای این کار این است که به بازیکنانمان اعتماد کنیم و پشت آن ها بایستیم. آن ها پتانسیلی عالی دارند ولی در عین حال با شغلی شکننده زندگی می کنیم که در آن استوار بودن بسیار سخت است.
چیزی که الان می خواهیم همان یک ذره اضافی است که ما را تبدیل به یک برنده می کند، و برای آن آماده ایم. برای تک تک رقابت هایی که در این فصل داریم با تمام منابع در اختیارمان خواهیم رفت و همه چیز را تمام و کمال خواهیم گرفت.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۷/۲۹
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : fifa.com
بازدید: ۵۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰