loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر:ما هرگز در مورد حادثه آدبايور صحبت نمي كنيم
ونگر:ما هرگز در مورد حادثه آدبايور صحبت نمي كنيم

ونگر:ما هرگز در مورد حادثه آدبايور صحبت نمي كنيم


ديدار رفت فصل گذشته در برابر من سيتي را به خاطر بياوريد زماني كه آدبايور گل زد و با فرياد هايش به سمت هواداران آرسنال رفت ! از آن زمان در مورد اين حركت كه منجر به محروم شدن آدبايور شد حرف هاي زيادي زده شده.

هواداران آدبايور را به خيانت متهم كرده اند و دلخوري هاي زيادي بين هوادارن آرسنال و مهاجم سابقشان پيش آمده! حال كه دوباره آرسنال بايد در همان ورزشگاه به مصاف آدبايور و تيمش برود باز هم خبر نگاران در همين رابطه از ونگر سئوالاتي پرسيدن و آرسن نيز در جواب گفت:

"رك و پوست كنده ما هرگز در مورد آن حادثه صحبت نمي كنيم. من مطمئنم كه ما آن را فراموش كرده ايم!"

"ما همه ي تمركز خود را گذاشته ايم تا نمايش خوبي را در يك شنبه به اجرا بگذاريم.از آن زمان ما بازي هاي بسيار زيادي را انجام داده ايم و ما الان حتي به آن توجه هم نمي كنيم"

با اينكه هواداران آرسنال به طرز آشكاري آدبايور را متهم به بي وفا بودن به آرسنال مي كنند اما ونگر كينه و دشمني با آدبايور ندارد و در اين ارتباط مي گويد:

"بله آدبايور وفاداري خود را نشان داد چرا كه وقتي شما قبول مي كنيد كه يك بازيكن را بفروشيد شما نمي توانيد بگوييد كه آن بازيكن وفادار نبوده"

"يك مربي تلاش مي كند كه بر روي حيات باشگاه اثر بذارد و همچنين زندگي يك بازيكن و وقتي شما مي توانيد به يك بازيكن كمك كنيد تا در كارش به موفقيت برسد و زندگي شادي داشته باشد شما فكر مي كنيد كه كارتان را انجام داده ايد".

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰