loading
در حال بررسی درخواست شما
می توانم متفاوت باشم
می توانم متفاوت باشم

می توانم متفاوت باشم

بازیکن قدرتمند و انگلیسی تیم آرسنال که به احتمال فراوان وی را در بازی جام اتحادیه برابر نیوکاسل خواهیم دید در مورد خود صحبت کرد .
این بازیکن جوان عقیده دارد می تواند مسائل جدید و کیفیت خاصی برای ترکیب آرسنال داشته باشد و با باور شخصی به میدان خواهد رفت .
بازیکن چپ پای آرسنال در لیگ رزرو تا به این جا کار در پنج بازی تیمش حاضر شده و موفق شده هشت بار دروازه حریفان را باز کند تا نگاهی ویژه برای بازی های مهم تر بر روی وی باز شود .
“ فکر می کنم می توانم مسائل متفاوتی داشته باشم . من بدن درشتی دارم و دوست دارم با توپ حرکت کنم و بازیکنان را مغلوب سازم . می توانم شانس درست کنم و گلزنی کنم . می توانم گل هایی بسازم و بهترین استفاده را ببرم .
به تلاش سخت خودم ادامه می دهم و نشان می دهم این نیز یکی از آن حرف ها نیست . امیدوارم رئیس نیز ببیند چه تلاشی می کنم و امیدوارم به من شانس هایی بدهد . “

مهاجم متولد لندن آرسنال که از آکادمی های این باشگاه شروع به فعالیت کرده این فصل در بازی برابر چلسی در اسمتفورد بریج برای دقایقی به میدان رفت :

“ آن نوع متفاوتی از بازی بود . آن بسیار بازی سریعی بود و ریسک بالایی در بازی بود چرا که این تیم اصلی است و تفاوت زیادی با تیم رزرو دارد چرا که اگر بازی های خود را ببازید لیگ را نمی تواند فتح کنید و اگر در کاپ موفق نباشد ضربه فنی شده اید .
البته من فشار بازی را دوست دارم و دوست دارم در بازی هایی نظیر ان که فشار بالایی در ان حاکم است حاضر باشم . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰