loading
در حال بررسی درخواست شما
همیشه به سول احترام می گزارم
همیشه به سول احترام می گزارم

همیشه به سول احترام می گزارم

سول کمپل که با تمرینات تیم آرسنال و یک نیم فصل بازی در این تیم در سنین پایانی دوران بازیگری توسط ونگر بار دیگر زنده شد در تابستان جاری به تیم نیوکاسل رفت تا بتواند در بازی های بیشتری در لیگ برتر و در اخرین بازی های دوران ورزشی اش به میدان برود .
آرسن ونگر در استانه بازی برابر تیم نیوکاسل در چهار چوب رقابت های اتحادیه اعلام کرد همیشه به سول کمپل احترام می گزارد و این بازیکن 36 ساله دارای ارزش خاصی است .

" من سعی کردم سول را نگه دارم . سوال فراتر از پیشنهاد بود اکا من می خواستم وی را حفظ کنم و به شخصه علاقه مند این بودم . اما وی بازیکن آزاد بود و می توانست انتخاب کند که به رقابت دیگری برود . من به وی احترام می گزارم .
من احتارم بسیار زیادی برای وی قائلم چرا که سال گذشته وقتی ما رقابت های سختی داشتیم او کاملا متعهد به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ما مشغول بازی بود . من همیشه به وی احترام می گزارم و از بابت سال آخر وی ممنونم .
او می تواند خود را در بالاترین سطح نگه دارد و سول بازیکنی است که نیاز دارد تا سخت تمرین کند و از نظر فیزیکی شاداب بماند و این امر ساده نیست چرا که وقتی به سن بالا می رسید باید خود را تطبیق دهید .
اما سول یک مبارز واقعی است و وقتی این در ذهن وی قرار بگیرد که می خواهم مبارزه کنم آن وقت او این کار را خواهد کرد . وقتی این کار را کرد می تواند بازی کند چرا که وی از نظر فیزیکی کیفیت بالایی دارد و سریع و قدرتمند است .
اما چه مقدار می تواند وی این کار را ادامه دهد ؟ باید از خود وی بپرسید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۴۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰