loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 1-0 وستهم
آرسنال 1-0 وستهم

آرسنال ۱-۰ وستهم

از هفته دهم رقابت هاي ليگ برتر دو تيم آرسنال و وستهم در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند. اين دربي را دو تيم با تركيب هاي زير آغاز كردند:

آرسنال:

Fabianski, Sagna, Squillaci, Koscielny, Clichy, Song, Denilson, Nasri, Fabregas, Arshavin, Chamakh

ذخيره ها:

Szczesny, Rosicky, Vela, Walcott, Djourou, Eboue, Bendtner

وستهم:

Green, Jacobsen, da Costa, Gabbidon, Ilunga, Parker, Behrami, Noble, Boa Morte, Obinna, Piquionne

ذخيره ها:

Stech, Reid, Tomkins, Cole, Barrera, Kovac, Faubert

اين بازي با قضاوت مايكل جونس داروي كه بازي آرسنال در برابر بلكپول را هم سوت زده بود آغاز شد.

توپ در دقايق اوليه بازي به اكثرا در اختيار آرسنال بود و در 19 دقيقه ابتدايي چند باري آرشاوين سعي داشت تا در خود را به محوطه جريمه وستهم رسانده و خطراتي ايجاد كند اما در هيچ كدام از آنها موفق نبود تا اينكه در دقيقه 14 بازي آرسنال صاحب يك ضربه ايستگاهي شد.

پشت اين ضربه نصري ايستاد او توپ را از گوشه سمت راست محوطه جريمه سانتر كرد و آلكس سانگ به توپ با ضربه سر ضربه زد اما توپ روي تور بالايي دروازه وستهم برخورد كرد.

در دقيقه 23 Ilunga از وست هم كارت زرد گرفت.

در دقيقه 24 سانگ روي پاس عمق ديدني سانيا را در موقعيت عالي قرار داد سانيا نيز بلافاصله با يك پاس در عرض فابرگاس را در نزديكي هاي نقطه پنالتي صاحب توپ كرد اما ضربه سر ضرب فابرگاس را رابرت گيرن دفع كرد و اولين و مهمترين موقعيت نيمه اول به هدر رفت.

در ادامه شاهد مالكيت توپ از سوي آرسنال بوديم اما خطر جدي به روي هيچ يك از دروازه ها ايجاد نشد تا اينكه دقيق 44 موقعيت خطرناك ديگري نصيب توپچي ها شد
يك و دو بين سانگ و فابرگاس صورت گرفت و سانگ در محوطه جريمه فضا براي شوت زدن پيدا كرد اما شليك سانگ به گرين برخورد كرد و راهي به دروازه پيدا نكرد.

در همان دقايق پاياني نيمه اول روي كرنري كه از سمت راست به روي دروازه وستهم فرستاده شد اسكيلاچي ضربه سر زيبايي زد كه باز هم رابرت گيرين آن را از زير تير دروزاه بيرون كشيد. با تمام اين رخداد ها نيمه اول به پايان رسيد.

نيمه دوم:

در اين نيمه همگان از آرسنال انتظار گلزني داشتند اما حضور به موقع بازيكنان وستهم در مقابل بازيكنان صاحپ توپ آرسنال باعث ميشد كه به نظر برسد گل زدن رو به دشواري مي گذارد.

در دقيقه 55 ضربه ايستگاهي در فاصله 30 ياردي نصيب آرسنال شد و سمير پشت اين توپ ايستاد او ضربه پر قدرت خود را مستقيما از همان فاصله راهي دروازه وستهم كرد اما توپ با بدشانسي به تيرك برخورد كرد و حسرت رابراي هواداران به همراه داشت.

در دقيقه 60 بازي نيز آرشاوين به محوطه جريمه زد اما بازيكن وستهم نگذاشت كه او به كارش ادامه دهد در آن صحنه آرشا معتقد بود كه داور بايد پنالتي بگيريد.

دقايق مي گذشت و نگراني در چهره ونگر بيشتر نمايان ميشد تئو روسيچكي بنتنر و ابوئه در حال گرم كردن هستند و تلاش آرسنال براي خلق موقعيت بي ثمر.

دقيقه 67 اولين تعويض براي آرسنال صورت گرفت تئو به جاي دنيلسون وارد زمين شد تئو دقايقي بعد از حضورش به زمين خود را نشان داد وي در دقيقه 71 فراري سريع را شروع كرد و تاجايي پيش رفت كه همگان انتظار يك گل را داشتند اما بار ديگر تيرك دروازه وستهم به كمك آنها آمد و ضربه بغل پاي تئو به تيرك خورد و افسوسس ديدني نيمكت آرسنال را در برگرفت.

آرسنال به نيروهاي تهاجمي بيشتري انتظار داشت ونگر بنتنر را به جاي آرشاوين در دقيقه 77 وارد زمين كرد و او را به وسط و شاماك را به كنارها فرستاد.

دقيقه 82 كنار زمين در نزديكي خط اوت شاماك با بازيكن حريف درگير شد و كارت زرد گرفت .بازيكنان آرسنال عصبي شده بودند و هوادران مضطرب و چهره ون
ر نيز عصباني به نظر ميرسيد .

دقيقه 84 والكات شوتي را با پاي چپ روانه دروازه كرد كه با عكس العمل عالي گرين تبديل به گل نشد

دقيقه 85 بار ديگر آرسنال صاحب موقعيت شد و فابرگاس در شلوغي محوطه جريمه ضربه اي به توپ زد كه باز هم گل نشد. فضاي نا اميدي در حال افزايش بود تا اينكه كليچي با يك فرار خوب و يك تو سر توپ عالي موقعيت ايده آلي براي خود براي ارسال توپ فراهم كرد او توپ را به نرمي سانتر كرد و هافبك دفاعي گلزن اين روز هاي آرسنال از ميان مدافعان فرار كرد و با ضربه سر تير خلاص اين بازي را زد و لبخند و خوشحالي را براي ونگر و نيمكت نشنيان و هواداران آرسنال فراهم كرد.

آرسنال به سه امتياز نزديك بود ونگر ابوئه را هب جاي شاماك به زمين آورد و دقايق پاياني آرسنال به خوبي حفظ توپ كرد و در نهايت سه امتياز مهم ديگر به حساب آرسنال ريخته شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۸
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۰۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰