loading
در حال بررسی درخواست شما
به بازیکنانم افتخار می کنم
به بازیکنانم افتخار می کنم

به بازیکنانم افتخار می کنم



آورام گرانت سرمربی وستهام یونایتد بازیکنانش را به خاطر بازی بی باکانه در برابر آرسنال در امارات ستود.

گرانت که تیمش 88 دقیقه در برابر تیم دوم جدول به عنوان میهمان مقاومت کرده بود در نهایت بازی را با تک گل الکس سانگ واگذار کرد ولی گرانت این گل را اشتباه بازیکنانش ندانسته و به آن ها افتخار می کند.«آرسنال را در بازی های زیادی تماشا کرده ام و فکر می کنم در این بازی شانس های کمتری نسبت به همیشه ایجاد کردند. ما عالی دفاع کردیم و باختن در دقایق پایانی مایوس کننده است.»

«بعد از بازی در برابر یک تیم خیلی خوب، می توانیم چیزهای مثبت زیادی از آن بگیریم. بعد از یک چنین دیداری و البته چنین هفته ای(وستهام در میانه ی هفته استوک را در اتحادیه مغلوب کرد). در موقعیتی نیستیم که نتوانیم تغییرش دهیم، ما بازی ها را خواهیم برد و شایسته ی برد نیز هستیم. در بازی شنبه ی بعد مقابل بیرمنگام برای همین تلاش خواهیم کرد.»

«به خاطر فاکتورهای عملکردی مان در موقعیت خوبی قرار داریم و واقعا معتقدم می توانیم آن را انجام دهیم. روحیه ی جنگندگی داریم و بازی دلیرانه ی امروز نشان از آینده ای خوب برایمان دارد.»

«به تیمم اعتقاد دارم؛ اگر بد بازی کرده بودیم شرایط متفاوت بود ولی حالا باید به چگونگی کارمان در هشت بازی اخیر استمرار دهیم. یک بازی را(در این 8 بازی) باخته بودیم و تا اینجا که یک بار دیگر و در مصافی نزدیک شکست خوردیم. می دانیم که تفاوت بین برد و باخت آن قدر هم بزرگ نیست.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۹
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : whufc.com
بازدید: ۶۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰