loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر میتواند خلاء فابرگاس را پر کند
ویلشر میتواند خلاء فابرگاس را پر کند

ویلشر میتواند خلاء فابرگاس را پر کند

 

آرسنال در حالی به اوکراین پرواز خواهد کرد که کاپیتان خود را در اختیار ندارد. فابرگاس در نیمه اول دیدار برابر وستهم از ناحیه همسترینگ کمی دچار درد شد ولی به بازی ادامه داد و در نهایت آرسن ونگر تشخیص داد میاندار جوان تیمش برای حضور در بازی فردا ریسک نکند. از طرفی جک ویلشر که به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم سه جلسه از همراهی آرسنال در لیگ محروم است در بازی فردا به میدان خواهد رفت.
ویلشر در پیروزی دور قبل برابر شاختار موفق به گلزنی شد و در فاصله کوتاهی پس از امضا قراردادی بلند مدت با آرسنال فردا به میدان خواهد رفت و ونگر معتقد است که ویلشر میتواند در نبود فابرگاس به تیم کمک کند.
"زمانی که فابرگاس در بازی نیست شما باید کمی وظایف را تقسیم کنید و در پاس دادن قاطع و مصمم تر باشید. برای مثال بازی را به دست گرفتن میان نزری، ویلشر و روزیسکی. بنابراین این همان تکلیفی است که ما داریم.
"ما بازیکنان خلاق زیادی داریم که میتوانند پاس های خوبی را خلق کنند و این همان چیزی است که من بر روی آن حساب میکنم. ویلشر از تصاحب توپ نمیترسد بنابراین او قسمتی از این برنامه خواهد بود.
ملی پوش جوان توپچیها در این فصل نقش زیادی در خط هافبک آرسنال داشته است. قسمت بسیار عالی بازی او تلاش برای بدست آوردن توپ و پاس دادن است. از طرفی نیز آرسن ونگر ممکن است به او کمی بیشتر وظایف تهاجمی بدهد ولی هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.
"همه چیز به تصمیم من بستگی دارد. اگر در پشت سر او از دو هافبک دفاعی استفاده کنم او میتواند  تهاجمی تر بازی کند ولی اگر جک عقبتر بایستد و برای مثال نزری و روزیسکی جلوتر از او و زوجش در آنجا، او در همان پست بازی خواهد کرد.
"از پیشرفت ویلشر بسیار شگفت زده شده ام. انتظار نداشتم که این پیشرفت به این زودی رخ دهد. شما باید در این شغل به چیزهای جدید فکر کنید و در بیشتر مواقع زمانی که چنین موضوعی اتفاق میافتد شما خوشحال هستید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰