loading
در حال بررسی درخواست شما
نصری ، بهترین بازیکن ماه اکتبر
نصری ، بهترین بازیکن ماه اکتبر

نصری ، بهترین بازیکن ماه اکتبر

 

هافبک فرانسوی آرسنال پس از پشت سر گذاشتن یک ماه درخشان در تیم آرسنال ، برای کسب این عنوان رقبایی نظیر رافائل فندرفارت و کارلوس توز را کنار زد.

 

نصری در پنج بازی که در ماه اکتبر برای آرسنال به میدان رفت موفق شد سه بار گلزنی کند. او در بازی با بیرمنگام با یک ضربه پنالتی دروازه حریف را فرو ریخته و در بازی با شاختاردونتسک و منچستر سیتی نیز دو گل دیگر را برای تیمش به ثمر رساند.

 

آرسن ونگر نیز اخیرا از وی تمجید کرده و وی را بازیکنی رویایی خطاب کرده است :

 

" وقتی که شما سمیر نصری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهید او همه کیفیت ها را دارد و اکنون او تاثیر گذاری را نیز به بازی خود افزوده است و این خصوصیات وی را به بازیکنی بزرگ تبدیل می کند."

 

"او گل میزند ،پاس گل می دهد ،او میتوانید در مصاف های تک به تک موفق عمل کند ، او میتواند پاس بدهد – همه خصوصیاتی را که شما آرزو می کنید به عنوان یک بازیکن فوتبال آن ها را داشته باشید ، او دارد."

 

"من ایمان داریم که سمیر از زمانی که به اینجا آمده ، بازیکن بهتری شده است چرا که او در پدید آوردن موقعیت ها در بازی کارآمد تر شده است. در توپ های نهایی دید او بهتر شده است و او در بازی رو به جلو سریع تر شده است."

 

" در سن 21 سالگی ، حرفه شما در بالاترین سطح آغاز می شود و او در حال تبدیل شدن به بازیکنی تاثیر گذار تر است."

 

" من فکر می کنم او قوی تر شده است. او کاملا یک بازیکن کامل است چرا که او می تواند با توپ حرکت کند ، او سریع است و اکنون او یک گلزن تمام عیار است. من معتقدم که حالا با وجود او ما بازیکن بزرگی را داریم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰