loading
در حال بررسی درخواست شما
والکات به مهاجم شدن بسیار نزدیک است!
والکات به مهاجم شدن بسیار نزدیک است!

والکات به مهاجم شدن بسیار نزدیک است!

 

تاکنون می شود فصل سپری شده برای والکات را در دو جمله توصیف کرد ، یکی گل ها و دیگری رنج بردن از مشکل مچ پا. او در دیدار هفته گذشته مقابل نیوکاسل با ارائه عملکردی درخشان و امیدوار کننده در جناح راست به میادین بازگشت. این اتفاق برای ونگر تعجب آور نبود ، اما برای لحظاتی هرچند کوتاه ، او باز هم از والکات در پستی هجومی تر استفاده خواهد کرد.

 

ونگر در این رابطه گفت: "تئو می تواند یک گلزن تمام عیار شود. هنگامی که او یک یارد در جلوی مدافعی است ، کسی نیست که بتواند او را بگیرد. او به مهاجم شدن بسیار ، بسیار نزدیک است . اما زمانی که شما فقط با یک بازیکن در جلوی زمین بازی می کنید ، شما دوست دارید که آن فردی باشد که در هوا خوب عمل می کند که گاهی اوقات آن برای شما مناسب تر است."

 

وی افزود: "بار دیگر به دو گلی که او در مقابل نیوکاسل به ثمر رساند نگاهی بیندازید ، آنها توسط مهاجمی زده شدند که در ضد حملات ایفای نقش می کند. اما در بیشتر مواقع ، ما با تیمهایی با مشکلات متفاوت مواجه هستیم. ما با تیم هایی نظیر وستهام مواجه می شویم که خیلی نزدیک به دروازه خودی بازی می کنند بنابراین فضای کمتری در پشت آنها وجود دارد. این دلیلی است که چرا من در حال حاظر از والکات در جناحین استفاده می کنم."

 

این در حالی است که ونگر همیشه آینده دراز مدت والکات را در پست مهاجم مرکزی دیده است ، که شروع مقایسه وی با هانری از اینجا کلید می خورد. البته این بدان معنا نیست که ونگر هنوز ، تیری هانری را که در 370 بازی 226 گل به ثمر رساند را در مقابل والکات 21 ساله و تازه کار قرار دهد.

 

ونگر در این رابطه گفت: "آن دشوار است که شباهت ها را مقایسه کنیم. آیا تیری یک نسخه از تئو است؟ آیا تئو یک نسخه از تیری است؟ ، نه. اما آنها در سرعت فوق العاده اشتراک دارند ، آنها تمام کننده های خوبی هستند و هر دو هوشمند هستند. در انگلستان ، شما خیلی بی تاب هستید. تیری 23 سال داشت که به اینجا آمد و تئو 21 ساله است. دو سال دیگر به تئو فرصت بدهید و تصور کنید که او چه خواهد شد!"

وی افزود: "فراموش نکنید که زمانی که تیری به اینجا آمد او یک بال بود. زمانی که من به او در پست مهاجم مرکزی بازی دادم او به من گفت : "اما من نمی توانم گل بزنم!". اگرچه من می دانستم که تیری در 14- 15 سالگی زمانی که در مرکز بازی میکرد گلزن بود. سپس من موناکو را ترک کردم و آنها او را به جناحین انتقال دادند اما من در ذهن خود می دانستم که او می تواند آن (در مرکز بازی کردن ) را انجام دهد."

 

ونگر در پایان افزود: "اکنون به نظر من تئو در مقابل دروازه آرامش دارد. او قبلا عجولانه تصمیم گیری می کرد ولی اکنون او متفاوت است."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰